True. Maar aangezien-ie sowieso gezellig is, komt het wel goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:01 schreef wonderer het volgende:
Ja, je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt?
Sinds wanneer valt daten onder sletten?quote:
Sinds het over jou gaat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef samjustme het volgende:
Sinds wanneer valt daten onder sletten?
Neem je dan wel de hondenlijn mee zodat je de jongen van je dromen daar aan vast kan maken zodat hij niet meer kan ontsnappenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt daten onder sletten?
En nee ik bedoelde dat er ook lange termijn relaties bestaan als je homo bent.
Maar ja ik ben net gebeld dus dat uitgaan gaat nog door. Hopelijk neem ik vanavond wel iemand mee, ben wel aan toe![]()
Veel plezier alvast danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
True. Maar aangezien-ie sowieso gezellig is, komt het wel goed.
Ik denk dat ik het creepy zou vinden, om zo'n mailtje te ontvangen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:50 schreef Weemz het volgende:
Oh...
Ik heb net een mail gestuurd aan 2 jongens die onlangs uit de kast zijn gekomen... Nogal onzeker mailtje waarin ik ze alleen een luisterend oor aanbiedt... Maar echt met alle mogelijke uitwegen (maar als het toch niet... misschien... wellicht zit ik ernaast...). Ach ja, ik zie wel wat erop terug komt...
Weet overigens eigenlijk wel zeker dat ze het zijn, alhoewel ik alleen maar verhalen heb gehoord...
en het probleem is ? Doe ik ook sinds ik weer thuis benquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.
Oh ja, had ik al gezegd dat het 2 goede vrienden van me zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar misschien is de werkelijke situtatie anders dan hoe ik het nu hier interpreteer..
Zijn ze nou wel of niet uit de kast gekomen en zo ja, is het je bedoeling om ze er weer terug in te jagen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ja, had ik al gezegd dat het 2 goede vrienden van me zijn?
Ja ze zijn uit de kast, en nee, ik probeer ze er niet weer in te krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Nuvole het volgende:
Zijn ze nou wel of niet uit de kast gekomen en zo ja, is het je bedoeling om ze er weer terug in te jagen?
Wat wil je dan met ze?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:52 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja ze zijn uit de kast, en nee, ik probeer ze er niet weer in te krijgen.
Nee, maar het is wel raar weer. Maandag aan de kust ben ik verbrand en gisteravond lag het weer tegen het vriespunt..quote:
Ow wacht wacht wacht wacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Weemz het volgende:
[..]
Eigenlijk... Ja.
Maar ze zijn met elkaar. Dus.
Klinkt als een stevig landklimaat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel raar weer. Maandag aan de kust ben ik verbrand en gisteravond lag het weer tegen het vriespunt..
Maar ik heb wel "bruine" armen nu
Ja weet dus niet zo goed... Heb maar besloten er wat afstand van te houden, maar toch aan te bieden vrienden te blijven/zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Ow wacht wacht wacht wacht.
Nu herinner ik me dat je daar al eens eerder iets over gemeld hebt.
Die twee zijn dus lekker met elkaar de leuke kanten van het homozijn aan het verkennen. Maar daar kun je eigenlijk niet goed tegen en nu probeer je het op een triootje te gooien? Of "alles kan stuk"?
Als jij het zegtquote:Op zondag 20 mei 2007 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Klinkt als een stevig landklimaat.
Wel goed voor de afwisseling.
Net zoals seks met vrouwen bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Trio's zijn nooit een goed idee..
Denk ik. Niet dat ik daar uit eigen ervaring iets over kan zeggen, maar toch. Van sommige dingen kun je aanvoelen dat het geen goed idee is, ook al heb je er geen ervaring mee..
Als het alleen om de seks gaat, zou het best kunnen. Maar ik geloof niet dat Weemz daar precies behoefte aan heeftquote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Denk ik. Niet dat ik daar uit eigen ervaring iets over kan zeggen, maar toch. Van sommige dingen kun je aanvoelen dat het geen goed idee is, ook al heb je er geen ervaring mee..
Hangt, zoals alles, van de omstandigheden en de invulling af.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt, zoals alles, van de omstandigheden en de invulling af.
Daar spreekt een man uit ervaring.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt, zoals alles, van de omstandigheden en de invulling af.
Ja, of ehm... koude kippenpoten in rode saus eten (delicatesse van de Chinees op de Markt in E.), thanks but no thanks. Of kinderen krijgen. Of van een hoog flatgebouw springen, nooit gedaan maar toch is het geen goed idee. Of naar een popconcert gaat. Of een voetbalwedstrijd. Of naar So You Wannabe a Popstar kijken.quote:
Weemz weet, zo begrijp ik uit zijn post, zelf nog niet psies waar hij behoefte aan heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het alleen om de seks gaat, zou het best kunnen. Maar ik geloof niet dat Weemz daar precies behoefte aan heeft
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
Daar spreekt een man uit ervaring.
Je begrijpt natuurlijk dat je dat nader moet toelichten.
Ah. Altijd fijn als iemand je begrijptquote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef wonderer het volgende:
Als het alleen om de seks gaat, zou het best kunnen. Maar ik geloof niet dat Weemz daar precies behoefte aan heeft
Ik kan bést wat hebben heur!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Weemz weet, zo begrijp ik uit zijn post, zelf nog niet psies waar hij behoefte aan heeft.. En meer ga ik daar niet over zeggen, voor ik wéér een Fok'er op zijn tere zieltje trap.
quote:China, Later Tang Dynasty, 10th Century. On the eve of the Chong Yang Festival, golden flowers fill the Imperial Palace. The Emperor (Chow Yun Fat) returns unexpectedly with his second son, Prince Jai (Jay Chou). His pretext is to celebrate the holiday with his family, but given the chilled relations between the Emperor and the ailing Empress (Gong Li), this seems disingenuous. For many years, the Empress and Crown Prince Wan (Liu Ye), her stepson, have had an illicit liaison. Feeling trapped, Prince Wan dreams of escaping the palace with his secret love Chan (Li Man), the Imperial Doctor's daughter. Meanwhile, Prince Jai, the faithful son, grows worried over the Empress's health and her obsession with golden chrysanthemums. Could she be headed down an ominous path? The Emperor harbors equally clandestine plans; the Imperial Doctor (Ni Dahong) is the only one privy to his machinations. When the Emperor senses a looming threat, he relocates the doctor's family from the Palace to a remote area. While they are en route, mysterious assassins attack them. Chan and her mother, Jiang Shi (Chen Jin) are forced back to the palace. Their return sets off a tumultuous sequence of dark surprises. Amid the glamour and grandeur of the festival, ugly secrets are revealed. As the Imperial Family continues its elaborate charade in a palatial setting, thousands of golden armored warriors charge the palace. Who is behind this brutal rebellion? Where do Prince Jai's loyalties lie? Between love and desire, is there a final winner? Against a moonlit night, thousands of chrysanthemum blossoms are trampled as blood spills across the Imperial Palace.
Maar ja dat ze bijelkaar zijn is toch heel mooi, het is wel klote voor je omdat je op ze valt maar dat moet vriendschap niet in de weg staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:14 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja weet dus niet zo goed... Heb maar besloten er wat afstand van te houden, maar toch aan te bieden vrienden te blijven/zijn
Ik heb geen behoefte aan meerdere mannen. Ik hoef maar 1 lieve gozer die bij mij past en dat ik bij hem pas en meer niet. En sowieso als ik een vriend had zou ik niet meer uitgaan, iniedergeval niet naar een discotheek /bar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en het probleem is ? Doe ik ook sinds ik weer thuis ben![]()
Zo dat is best lang geleden dat ik jou hier in deze topic reeks gezien hebquote:Op zondag 20 mei 2007 10:34 schreef HuubTuub het volgende:
*kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |