Relativeren? Dat lijkt me dan eerder iets voor TMM.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?
Ofnee, wacht eens, daarom ben ik dit topic ook ontvlucht, herinner ik me net
Sommigen wel, sommigen niet. Het echte gespuis hier op Fok heeft er meer moeite mee, gok ik...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
We kunnen toch wel een BEETJE relativeren?
Ofnee, wacht eens, daarom ben ik dit topic ook ontvlucht, herinner ik me net
tja ik vond dat ik het juist nu deedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Relativeren? Dat lijkt me dan eerder iets voor TMM.
Waarvoor ben je de foto's aan het maken?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Oeh. Ik hoor net van de fotograaf hoe hij de foto's wil maken.
Een soort van Engel der Wrake. Wit pak aan, grote vleugels en een echt zwaard.cool.
Ach ik vind het fun en ik doe het voor mezelf omdat ik ze geinig vind en niet om bij Dennismore in de smaak te vallenquote:
En als ik ze nou ook een afknapper vind?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ik vind het fun en ik doe het voor mezelf omdat ik ze geinig vind en niet om bij Dennismore in de smaak te vallen![]()
SJ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
You Bitch!!
Ik ga naked voor je honeyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik ze nou ook een afknapper vind?
Goed zo.quote:
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:28 schreef samjustme het volgende:
Dat is pas lachen, kom ik eindelijk een ander leuke allochtone homo tegen noemt ie me stupid dat ik met Nederlanders date en dat ik eigenlijk alleen met allochtonen naar bed moet LOL
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindt
En weer een prodigal son die terugkeertquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ga gewoon naar bed met wie je leuk vindt
maak er dan lopende band werk vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het zijn wel een hoop als ik met iedereen die ik leuk zou vinden naar bed zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |