Heel erg leuk wat er gebeurt. Ik vind die actie van die studenten (als het echt gebeurt is) een goed begin in het offensief om (naast de zielige pogingen van V(tafelkleedje trekken, jezus wie heeft dat bedacht....)) om de serie leuk te maken.
Ik stel voor dat er nu eens wat meer constructieve ideeen worden opgevat. Ten eerste is het misschien interresant om te weten te komen wat de binnengedrongen studenten met Ruud besproken hebben (laten we er voor het gemak van uitgaan dat er inderdaad mensen ruud bereikt hebben.)
Ik zou graag willen weten wat de bewoners zelf inmiddels voor ideeen hebben om Big Brother (aan wie ze volgens mij inmiddels een grote hekel hebben (net als wij) ) te grazen te nemen.
misschien kunnen we ze op de een of andere manier de middelen verschaffen om met ons te communiceren. .....
Wat me ook interresant lijkt is om onze aandacht te verplaatsen van de bewoners naar big brother......
Waarom hangt er nog geen camera voor de deur van rolf wouters.... waarom is een van de streams nog niet gekraakt en vervangen , waarom proberen we niet de waarheid achter big brother te ontdekken door de medewerkers van big brother te benaderen, over te halen..... informatie los te peuteren.
Verder ben ik erg benieuwd naar het effect van een eventuele plaatselijke stroomuitval in almere....
Goed dit waren zomaar een paar hersenspinsels. Graag zou ik ook ideeen van anderen horen... misschien op een andere plaats omdat BB natuurlijk ook hier meekijkt...
begrijp me goed. Ik vind zowel het idee als het programma fantastisch ik heb alleen wat opmerkingen op de uitvoering door Veronica.....
the truth is out there......
Groeten, Maarten
Niet naar bedoeld, maar de overzichtelijkheid enzo, weet je wel ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |