Voor mijn doen lees en schrijf ik hier op DGK al zoveel, ik zou het waarschijnlijk niet meer kunnen bijhoudenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe meestal ook alleen maar lezen daar
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck, en deze komt nog hoog in de AT ook![]()
Alleen van FOKradioquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
Kent één ven jullie sunchaser ofzoiets ook?
Ik heb hem opgeslagen, als mijn Pietje zijn ogen open doet, hangt het staatsportret aan de muur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Volgens mij had Pietje Puk deze niet meer gezien, dus hier komt hij nog een keer voor als hij er morgen weer is:
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/15416/2002080401856894933_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet niet zeker of het dezelfde is. Zijn zijn echte initialen S. T.?quote:
Dat moet ik ook een bekijken... kom er niet echt aan toe zeg maarquote:
Prima. Ik weet zeker dat jullie gelukkig worden... tenzij dansprinses Melissa weer op het scherm verschijnt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem opgeslagen, als mijn Pietje zijn ogen open doet, hangt het staatsportret aan de muur.![]()
Weet ik veul, ik ken 'm voorlopig alleen als Sunchaser.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het dezelfde is. Zijn zijn echte initialen S. T.?
Niet eens een beetje, lieverdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
fipo / pifo / fifo / pipo / fipi / pifi / fifi/ pipi / pofo / fopo / fofo / popo
Ofzo...
Ik vind het persoonlijk niet ontzettend leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat moet ik ook een bekijken... kom er niet echt aan toe zeg maar
Mij is uiteraard niets gevraagdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
Dad, heeft Pietje jou wel om mijn hand gevraagd? (En hoeveel kamelen kostte dat?)
Dat is hem denk ik wel. Vind je ervan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik veul, ik ken 'm voorlopig alleen als Sunchaser.
Zijn echte naam heb ik niet onthouden.
Hij schijnt een beetje op Rasta Rostelli te lijken![]()
Kom je daar nu pas achter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |