Vandaag moest ik weer naar school met de bus en ik sta zo op de bus te wachten. Plotseling draai ik mij op en wat zie ik daar...
echt mijn mond ging open van verbazing. In het bushokje zal ik een poster van H&M. En de gast die daar op stond leek verdacht veel op.........
WILLEM!
Nu heb ik nog goed zitten kijken maar weet ik het niet helemaal zeker. Ik vind echt heel veel overeenkomsten met Willem en de H&M Willem. Weet iemand of het Willem echt is, want zo ja is Willem dan geen acteur en valt Veronica op dit moment dan niet door de mand?
Graag zou ik hier meer over weten. Heeft iemand informatie hierover?
Beetje vaag hoor allemaal
Groeten, Maarten
stel je voor dat er daluk pictures van een tweede mona op het net staan... dat zou ik niet overleven...
Nu je het zegt.. dat is die gast jah.. dus toch een akteur in het huis..
[Dit bericht is gewijzigd door JayTaph (Datum 04 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 04 Oktober 1999).]
(offtopic) Is het iemand trouwens opgevallen dat Willem en Ruud wel vaker van die "sessies" hebben. Aantal avonden achtereen 's avonds effies buiten met z'n tweeen een "boom" opzetten.
Is er geen van zijn leerlingen hier die er wel meer van weet?
quote:
op 10-04-1999 om 07:56 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik woon sinds kort tegenover die hotelschool, heb hem nog nooit gezien, maar zal eens met wat leerlingen gaan praten
Als je sinds kort tegenover die hotelschool woont en hem nog nooit hebt gezien is dat niet zo vreemd. Willem zit namelijk sinds kort in Almere. Duh!
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 05 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |