abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195843
Hi,

Vandaag moest ik weer naar school met de bus en ik sta zo op de bus te wachten. Plotseling draai ik mij op en wat zie ik daar...

echt mijn mond ging open van verbazing. In het bushokje zal ik een poster van H&M. En de gast die daar op stond leek verdacht veel op.........

WILLEM!

Nu heb ik nog goed zitten kijken maar weet ik het niet helemaal zeker. Ik vind echt heel veel overeenkomsten met Willem en de H&M Willem. Weet iemand of het Willem echt is, want zo ja is Willem dan geen acteur en valt Veronica op dit moment dan niet door de mand?

Graag zou ik hier meer over weten. Heeft iemand informatie hierover?

<Gezocht signature, om deze lege plaats in het leven op te vullen.>
pi_195845
Ik moet wel zeggen dat hij er verdomd veel op lijkt, alleen die voorhoofdsrimpels... verder lijkt hij wel ouder.
Maar hij zou wel genomineerd kunnen worden als look-a-like!

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:47:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195846
dit is eng.... dit is heeeeeel eng..

stel je voor dat er daluk pictures van een tweede mona op het net staan... dat zou ik niet overleven...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_195847
Dit is een bekende amerikaanse acteur, hij speelde in oblivian nogwat en in die film met verschillende overvallers, die white purple etc. heten. In die film wordt er ook een oor afgesneden van een agent en zijn ze op het laatst allemaal dood.
anyway, het is willem dus niet!
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:09:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195848
Reservoir Dogs.

Nu je het zegt.. dat is die gast jah.. dus toch een akteur in het huis..

[Dit bericht is gewijzigd door JayTaph (Datum 04 Oktober 1999).]

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:12:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_195849
resevoir dogs van quintin TARAntino.... overeenkomstje?
(Steve Buscemi btw)
------------------
"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 04 Oktober 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:16:00 #8
627 Willy
Koekenbakker
pi_195850
Armageddon!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_195851
reservoirdogs inderdaad!
kon er even niet opkomen.
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:27:00 #10
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_195852
Loop ik gisteren Tv te kijken zie ik daar een tekenfilm, Heman! Lijkt sprekend op Ruud! Zou Ruud dan toch een acteur zijn?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_195853
Willem is echt!! Hij komt uit Lemmer en is daar bekend omdat hij niet zo trouw was aan zijn vrouw. Ook heeft hij gevoetbald bij VV Bentex Lemmer. Willem is de enige van wie ik zeker weet dat hij geen acteur is! Trust Me
TrustMe and everything will be right!

pi_195854
Willem is niet de enige die niet helemaal trouw is geweest. Gister- of ere-gister-avond gesprek van Willem en Ruud buiten over naast de pot pissen. Hadden ze allebei wel ervaring mee en spijt van. Ruud-theorie: "Een vrouw werkt van haar hersenen, door haar maag naar haar vagina. Een man werkt van zijn pik, door zijn maag naar z'n hersenen". (Die theorieen van Ruud hebben trouwens wel iets van Cruijf weg.).

(offtopic) Is het iemand trouwens opgevallen dat Willem en Ruud wel vaker van die "sessies" hebben. Aantal avonden achtereen 's avonds effies buiten met z'n tweeen een "boom" opzetten.

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
  maandag 4 oktober 1999 @ 18:38:00 #13
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195855
Prima die twee kerels samen, kunnen na BB zo een talkshow beginnen. Hoeven ze geen gasten voor uit te nodigen.
Vergeten zijn:
Barend en van Dorp
Johnny en Rijk
De Mounties
Kooten en de Bie
Harry en Henk
Snip en Snap
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195856
Hij is toch ergens docent op een hotelschool?

Is er geen van zijn leerlingen hier die er wel meer van weet?

FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 oktober 1999 @ 19:56:00 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195857
Ik woon sinds kort tegenover die hotelschool, heb hem nog nooit gezien, maar zal eens met wat leerlingen gaan praten
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_195858
quote:
op 10-04-1999 om 07:56 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik woon sinds kort tegenover die hotelschool, heb hem nog nooit gezien, maar zal eens met wat leerlingen gaan praten

Als je sinds kort tegenover die hotelschool woont en hem nog nooit hebt gezien is dat niet zo vreemd. Willem zit namelijk sinds kort in Almere. Duh!

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 05 Oktober 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')