o.a.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:34 schreef Roellio het volgende:
Dus je betast je eikel bij het plassen?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:51 schreef renz0r het volgende:
JE raakt je ballen, eikel enzo aan bij t plassen....Ouwe rukkert!
Dat jij nou je eikel verscholen hebt onder je voorhuid omdatie nooit aktie ondervindtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Renzoku het volgende:
Mensen die hun eikel vasthouden onder het plassen hebben een kleine lul!
Bij rode peper heeft dat niet altijd nut. Ik heb het ook wel eens gehad, ook handen gewassen en daarna jeuk in mijn ogen. Nou, ik heb het gewetenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:07 schreef NoBody122 het volgende:
Waarschuwing: Rode peper + penis = pijn. Wij raden dit dan ook ten strengste af aan iedereen behalve emo's.
Heb je mooi goed!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:23 schreef Shadowlyse het volgende:
Goh wat naar zeg.Dat gebeurd je natuurlijk geen tweede keer he.
![]()
Niet na een kratje bier en een bepaalde geiligheidquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Een echte man kan mikken zonder vasthouden.![]()
Exactquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet na een kratje bier en een bepaalde geiligheid![]()
Dat gaf vast een extra dimentiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:22 schreef Mojave het volgende:
[..]
Exact
vrouwtje voelde vanacht tijdens de daad zelfs de pepers nog
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef Mojave het volgende:
Dus ik eten voorbereiden, je weet wel, snijden & persen enzzz waaronder ook de rode pepers..
Ik denk, voordat ik aan het echte koken begin ga ik nog ff lekker pissen... maar fuck: Rode peper aan je hand, hand aan je leuter/ballen en pissen = AUW!
Klacht, waarom zit er geen waarschuwing op de verpakking van rode peper?
Kreeg je m heeulemaal niet meer omhoog dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:22 schreef Mojave het volgende:
[..]
Exact
vrouwtje voelde vanacht tijdens de daad zelfs de pepers nog
wtf is dit nou weer voor vaag bericht?quote:Op zondag 20 mei 2007 03:10 schreef doka het volgende:
In China stoppen ze bij wijze van marteling pepers in de vagina van vrouwen
of ze hebben een bril nodig?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Renzoku het volgende:
Je zult er wel sneller van gaan lopen ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef Renzoku het volgende:
Of het gezegde: peper in je kont hebben.
Iemand ervaring met dat?
Je bent wel ziek als je in je kont gaat graven, met nog wel peper aan je hand. Dat doen alleen emo'squote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef Renzoku het volgende:
Of het gezegde: peper in je kont hebben.
Iemand ervaring met dat?
Gewoon een hele rode peper in je anus duwenquote:Op maandag 21 mei 2007 02:33 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Je bent wel ziek als je in je kont gaat graven, met nog wel peper aan je hand. Dat doen alleen emo's
Ook dat is alleen een emo-actiequote:Op maandag 21 mei 2007 02:52 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Gewoon een hele rode peper in je anus duwen![]()
Of vette dikke vingers.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:54 schreef Renzoku het volgende:
En van die féta-kaas er onderquote:Op maandag 21 mei 2007 04:47 schreef Mojave het volgende:
[..]
Of zo'n leuter die nooit neuqt en dus 5km voorhuid er voor hebben zitten![]()
Ik krijg toch een hoog berlusconi idee bij dit berichtquote:Op zondag 20 mei 2007 03:10 schreef doka het volgende:
In China stoppen ze bij wijze van marteling pepers in de vagina van vrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |