Ik geloof nooit dat jij op komt draven natuurlijk...quote:
als ik kan ben ik dabei, vorige keer was ik op wintersportquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij op komt draven natuurlijk...
en ik dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Er staat sowieso 1 minimeet in Groningen op de planning geloof ik.
Iets met Soempie, Etcetera en ijs
is Soempie and Moiquote:
That 70's showquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is Soempie and Moi
ik zit Comedy Central te kijken (goddank is er éindelijk 's avonds/ 's nachts iets op televisie wat a) leuk is b) geen constante sexadds heeft
oh boyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net afleveringen 23 en 24 van Grey's Anatomy zitten kijken:
Ik ben geshockeerd
nou ja dat mag van mij welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
als ik nou 2 units ben en jerry's meeneem dan?
That 70's showquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:57 schreef erkel het volgende:
[..]
That 70's showDie showbizz show met David Spade
owjah en Scrubs
(alleen dat heb ik nog steeds gemist
)
Reno911 is weer wat minder trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Hier was/ is het ook heel lekkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net terug. Heerlijk gelopen. Fris windje en toch was het warm.
Alleen een trui trouwens.
Maar ik kan me voorstellen dat het in andere gebieden in Nederland wat kouder is
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik ben ook vroeger thuis dan ik gedacht had; wilde me eigenlijk gaan bezatten met een vriendin, maar daar dacht zij duidelijk anders over. Wilde vroeg naar bed omdat ze morgen de hele dag gaat volleyballen.....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier was/ is het ook heel lekker![]()
Ik ben lekker vroeg thuis.Moet nu alleen wachten tot de wasmachine klaar is.
![]()
daar heb ik ook zo'n hekel aan, moet je altijd oppassen met wat je zegt enzo en geforceerd pratenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
Wat voor feestjes zijn het dan? Zo'n kringfeestje?![]()
Gezellig! Waar men de plank met cake doorgeeft en een punthoedje opheeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
Wat voor feestjes zijn het dan? Zo'n kringfeestje?![]()
Cake......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezellig! Waar men de plank met cake doorgeeft en een punthoedje opheeft
Ik vind ze afschuwelijk. Zeker als iedereen elkaar kent. Want dan moet je rustig blijven zitten terwijl je juist een beetje gang wilt maken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
Kan heel gezellig zijn als iedereen elkaar kent, anders kun je beter een dansfeestje doen, of iig staan
En limonade me een rietjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezellig! Waar men de plank met cake doorgeeft en een punthoedje opheeft
Op sommige kringfeestjes hoef je niet rustig te bljiven zitten. Gewoon af en toe ergens tussen ploffenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind ze afschuwelijk. Zeker als iedereen elkaar kent. Want dan moet je rustig blijven zitten terwijl je juist een beetje gang wilt maken...
Ik ga er dan ook niet heen
Bij ons eindigen ze altijd in sexgerelateerde onderwerpen. Krijg je zo'n kringetje van Goh, Sander. Heb jij wel eens anale sex gehad? Nextquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
En limonade me een rietje![]()
Sommige kringfeestjes zijn wel tof.![]()
en dan kom ik terug van de WC en zit jij op mijn plek op de bankquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op sommige kringfeestjes hoef je niet rustig te bljiven zitten. Gewoon af en toe ergens tussen ploffen
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en dan kom ik terug van de WC en zit jij op mijn plek op de bank![]()
Mja...dat versta ik nou niet onder heel gezellig. Meestal zijn het dus van die feestjes waarbij de muziek heel zacht moet want de oma van de buren moet slapen ofzo. En er mag geen vuiltje op de grond belanden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op sommige kringfeestjes hoef je niet rustig te bljiven zitten. Gewoon af en toe ergens tussen ploffen
Juistquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
en dan kom ik terug van de WC en zit jij op mijn plek op de bank![]()
Oh, ik heb het over andere kringfeestjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja...dat versta ik nou niet onder heel gezellig. Meestal zijn het dus van die feestjes waarbij de muziek heel zacht moet want de oma van de buren moet slapen ofzo. En er mag geen vuiltje op de grond belanden.
Dat vind ik niet leuk
Whehehe ja daar eindigde een feestje bij ons vorige keer ook meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:20 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Bij ons eindigen ze altijd in sexgerelateerde onderwerpen. Krijg je zo'n kringetje van Goh, Sander. Heb jij wel eens anale sex gehad? Next
Soempie bedoelt dit:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik heb het over andere kringfeestjes.![]()
en dan zeggen dat wij mannen oversext zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ja daar eindigde een feestje bij ons vorige keer ook mee
Toen zat het groepje vrouwen te keuvelen en te pimpelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |