oh dan is hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoorEn het kan me ook niks schelen, maar vind het wel grappig om hem er mee te plagen.
![]()
Ten slotte doet hij hetzelfde bij mij.Keiharde grappen maken over mijn mislukte liefdes
![]()
Scherpquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dus hij maakt grappen over zichzelf? Nee..dat is intelligent
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef Etcetera het volgende:
ik denk trouwens dat mijnen ik best vreemd zijn
Moet je nagaan waar ik toe in staat ben als ik wakker benquote:
we kunnen elkaar keihard afzeiken, zitten elkaar regelmatig te meppen (of dat nou in huis, op straat of in de kroeg is, maakt niks uit) kunnen elkaar gezellig in de maling nemen, hebben een heel typisch gevoel voor humorquote:
Ben benieuwd morgenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je nagaan waar ik toe in staat ben als ik wakker ben
Ik val hier ook bijna omquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga het niet lang meer uithouden hier trouwens
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we kunnen elkaar keihard afzeiken, zitten elkaar regelmatig te meppen (of dat nou in huis, op straat of in de kroeg is, maakt niks uit) kunnen elkaar gezellig in de maling nemen, hebben een heel typisch gevoel voor humor(elkaar aankijken en niet meer kunnen stoppen met lachen, zit de rest echt van: ehm ja... wat is er zo grappig?)
we zijn gewoon maf
Ik ook en dat is helemaal niet goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Etcetera het volgende:
voor mijn doen ben ik nog redelijk wakker
Ik ben helemaal niet van plan om morgen wakker te zijnquote:
Ik wilde morgen een potje worms doen tegen je.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van plan om morgen wakker te zijn
Ik spuug het nooit uit, maar wel redelijk vaak dat het door m'n neus naar buiten komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens zo hard moeten lachen (met net een slok drinken in je mond) dat je het weer uit moest spugen?
ík nu 2x
en de eerste keer ging de chocolademelk via m'n neus er weer uit. en dát is ranzig
coolquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Vet!
http://teletekst.nos.nl/gif/127-01.html
gister was het stikken of spugen, ik kon echt niet meer doorslikkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik spuug het nooit uit, maar wel redelijk vaak dat het door m'n neus naar buiten komt.Vooral met bier is dat niet fijn.
![]()
Meestal ben ik de veroorzakerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie wel eens zo hard moeten lachen (met net een slok drinken in je mond) dat je het weer uit moest spugen?
ík nu 2x
en de eerste keer ging de chocolademelk via m'n neus er weer uit. en dát is ranzig
Dat moet lukkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde morgen een potje worms doen tegen je.![]()
Tof! Ben je morgenavond online? Voor morgenmiddag en ochtend heb ik afgesproken in de UB.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet lukken
Ik ben al aan het oefenen geweest. Ik heb het echt al heel lang niet gespeeld
Als ik niet in het café zit wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof! Ben je morgenavond online? Voor morgenmiddag en ochtend heb ik afgesproken in de UB.![]()
Okequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik niet in het café zit wel ja
Ik wil dit weekend een beetje rustig aan doen dus je kunt er wel vanuit gaan
Ja, dat was heel vetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke![]()
Heb je dat filmpje gezien? Ik raak dan altijd een beetje ontmoedigd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |