Dat ze zoiets slechts durven uitzenden is al erg genoegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:36 schreef J.Herrer het volgende:
Moet je zelf weten
Maar als ik iets slechts vind ga ik er ook niet naar kijken
Net zoiets als je iets ranzigs vindt maar het toch opeet, en dan achteraf ook nog klagen
Ali B is inderdaad ook dikke baggerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef J.Herrer het volgende:
Krijg ik nog antwoord op mn vraag
is toch wel wat interessanter dan Ali B met zn partysquad?
IDDquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:24 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is een fkin Snoop klassieker man, zulke platen maakt hij niet meer
WTFquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:42 schreef J.Herrer het volgende:
Zoiets had ik begrepen dat ze ook 7 nieuwe wereldwonderen gingen kiezen ofzo
(o.a. Deltawerken)
Jah, niet op tv uhquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Rond 8 uur (7 uur London tijd) speelt Metallica heb ik gehoord.
En Spinal Tap ook.![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt dat niet bij BNN en de NPS? Dan had ik Metallica zeker gekeken![]()
Ga jij naar de BNN site? Ik let wel op de tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Hou de tijd in de gaten of ik ga effe kijken naar de website van BNN.
Inderdaad, van alle energie die deze flauwekul vandaag gekost heeft kunnen alle electronische apparaten in de hele wereld jáááren standby staan...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef P8 het volgende:
Toch is het goed om mensen erop te wijzen dat "standby" iets anders is dan "uit", en dat soort dingen. Een beetje bewust met energie omgaan is niet verkeerd, mensen hierop wijzen ook niet imho.
Hypocriet gelul van Gore en artiesten die dit mooi als promotieshit zien wél
volledig artikelquote:'Green' Means Money, Not Environmentalism to Madonna
Madonna had better clean up her business before she starts cleaning up the world.
The Material Mom is the headliner at tomorrow night's Live Earth show from London's Wembley Stadium. But guess what? For her, the word green means money, not the environment.
Madonna, who seems to be on top of all her many business endeavors, has actually invested about $2.7 million dollars in companies that are creating the destruction that Live Earth is trying to raise awareness about. She has invested in several companies named as the biggest corporate polluters in the world.
It's a cruel irony that Madonna's Ray of Light Foundation owns blocks of shares in companies that folks like Al Gore and Leonardo DiCaprio would like to see punished and rehabilitated for their attitudes toward global warming, climate control and basic pollution.
Niet specifiek Madonna natuurlijk. Het is gemakkelijk er eentje uit te pakken maar het geldt bijna voor alle artiesten die meedoen.quote:
Ja, laten we de gevel van ABN Amro bekladden!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef P8 het volgende:
Er loopt een balk onder met (ik denk) opgestuurde boodschappen/ideeen die helpen aan een beter klimaat. Lees ik net: "(...) en boos worden op bedrijven die afspraken niet naleven"
Kom jongens, lekker met z'n allen boos worden op die stomme bedrijven!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |