denk het ... mij lukt het welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
Ik kom niet meer in de COS? Heb ik een plaatselijke ban ofzo?
Ja. Je mag alleen nog maar hier posten...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
Sorry...... even aan een mod vragen.... ik vond je gewoon gruwelijk vervelend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
hahah tis je geluktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
Tally vervelendquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry...... even aan een mod vragen.... ik vond je gewoon gruwelijk vervelend.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry...... even aan een mod vragen.... ik vond je gewoon gruwelijk vervelend.![]()
Eerlijk gezegd zijn mensen niet zo blij met me de laatste tijd. Geen idee hoe het komt! Zal wel voodoo zijn ofzo.quote:
Ik kon al niks vinden in de banmeldtopicquote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn mensen niet zo blij met me de laatste tijd. Geen idee hoe het komt! Zal wel voodoo zijn ofzo.![]()
Hi uniekhoornquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Hee Bongie, hoest met je wii??? Is dat echt zo leuk? En wat speel je er op dan?
Ian!quote:
Wie zou mij nou willen bannen? Ik ben de braafheid zelve.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kon al niks vinden in de banmeldtopic
Gelukkig! Iemand die nog blij met me is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
Al ben ik nog steeds wel een beetje benieuwd naar het verdwenen sig mystery
Neuh, ik heb tegenwoordig een eigen show met Leandra.quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie zou mij nou willen bannen? Ik ben de braafheid zelve.
Ik heb tegenwoordig PMquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig! Iemand die nog blij met me is.![]()
![]()
Ik ben de afgelopen week door 2 docenten afgeblaft, een medeposter had een niet zo fraaie beschrijving van mij en nu word ik weer telefonisch bedreigd door de ex van een collegaatje van me.![]()
Ik zal je nog weleens uitleggen hoe dat met die sig zat. Is een beetje persoonlijk verhaal, dus...
PietjePuk die het met PC eend eens is? Het moet niet veel gekkerder worden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig PM
Laat iedereen voor de rest maar lullen, jij bent lievvvv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |