quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat ie weg gaat!![]()
lekker rustig tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:39 schreef Mike1964 het volgende:
Ian-Nick eindelijk een keer in slaap gevallen?
Dan moet je mijn naam niet noemen, jongquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik net event een kwaliteitsmomentje met Puntje, komt die kutpuber zich er weer mee bemoeien..
Niks tegen John Lennon (toch?) hoor, maar ik vond die andere veel beter.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik net event een kwaliteitsmomentje met Puntje, komt die kutpuber zich er weer mee bemoeien..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Mike1964 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf!? Is MikeyMike Puntert aan het bewerkpwneren!?
!?
Gossie....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets, ik heb mijn linkerhand verbrand![]()
Daar gaan mijn legendarisch snelle posts![]()
![]()
![]()
!?
Terwijl iedereen zich blijkbaar tegoed doet aan alcoholische versnaperingen was Ian gewoon netjes aan het werk.quote:
ach gossie tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl iedereen zich blijkbaar tegoed doet aan alcoholische versnaperingen was Ian gewoon netjes aan het werk.![]()
Toen deed ik fucking kokend hete pan over mijn poezelig handje gutsen![]()
![]()
![]()
!?
quote:Op [target=http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=1197889#1197889]vrijdag 18 mei 2007 @ 22:02[/target] schreef tamika het volgende:
Sorry, ik ben zelfs ook surinaamse, maar o wat heb ik me geschaamd daarnet met die zussen van Natasja!.Dat geschreeuw en niet netjes kunnen praten. Toen ze buiten nog in het surinaams spraken, werd nog duidelijk gemaakt aan Natasja hoe erg die kinderen haar missen en hoe slecht het gaat met Jairo en toen ze te horen kregen dat ze alleen maar nederlands moesten praten was het plotseling één en al positief over die kids. En die stille dreigementen naar Huub toe, wat zielig allemaal. Ze hebben hiermee nog maar eens verduidelijkt dat ze zussen zijn van Natasja. Ik heb echt voor het eerst bezoek meegemaakt dat zich zo ordinair heeft gedragen. Tja, alleen het bezoek van Natasja en Brain dus!!. Neem maar eens het bezoek van Sylvia, Eric en Huub,, keurige mensen, die zich zelfs niet eens met het spel bemoeien. Dit maakt nog eens duidelijk dat Natasja gewoon voor het miljoen daar zit in tegenstelling tot wat zij dus beweert. Even voor de duidelijkheid: ER ZIJN ECHT WEL KEURIGE SURINAMERS!
Gooien nog wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zou ik dan ook even in de COS gooien.![]()
!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |