Is dit een sudokuquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
Als we het nu eens zo doen ?
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ja, los jij hem even op?quote:
daar hebben ze jou toch voorquote:
hihi ... daar zou ej best eens gelijk in kunnen hebbenquote:
doeiiiii suc6quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
Dag SC ers, mijn taken zitten er op............................ ik ga mn ex duidelijk maken dat het nu echt over is![]()
Ik zit ook nog te denken aan een: zoek de verschillen, maar ik kon ze niet zo snel vindenquote:
Je zit gewoon te hopen op goedmaaksexquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:05 schreef kleinzusje het volgende:
Dag SC ers, mijn taken zitten er op............................ ik ga mn ex duidelijk maken dat het nu echt over is![]()
nou nee hoor ... gewoon puntoortjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef Mike1964 het volgende:
Lama's!
Tally en gelijk hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hihi ... daar zou ej best eens gelijk in kunnen hebben
neeee..... niet "gewoon"quote:
Ik denk dat ik mezelf maar even ga oplossenquote:
Jij en ik, en dan het eens zijnquote:
quote:
wat is er niet gewoon aanquote:
Het feit dat ik al twee dagen met jouw gezicht op mijn netvlies rondloop misschien?quote:
dan moet je een keer op dat rooie kruisie rechtsbovenin klikken dan gaat ie wel wegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het feit dat ik al twee dagen met jouw gezicht op mijn netvlies rondloop misschien?![]()
Ik wil helemaal niet dat ie weg gaat!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan moet je een keer op dat rooie kruisie rechtsbovenin klikken dan gaat ie wel weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |