Is het geen idee om de boel eens door elkaar te husselen? Het wordt zo saai om steeds op dezelfde plek te staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet ik was er niet meer..... maar ik was uiteraard nog niet weg en net voor vertrek zag ik een "kom je vanavond op de koffie" SMSje van een dinnetje, en gezien dat verstandiger dan de kroeg is....![]()
OP reeds aangepast op de wiki pagina, om te voorkomen dat Polo boven het hoofd van Jappie bloed staat te kotsen de avatar van Polo ook maar ff aangepast en zijn huidge in de OP gezet.
Nog geen gezeur over de vlakverdeling svp, ik heb vanavond betere dingen te doen... kleurnuances en de rest van de indeling kunnen later besproken worden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel...... akkoord Puntoortje??
Dit dus:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het geen idee om de boel eens door elkaar te husselen? Het wordt zo saai om steeds op dezelfde plek te staan.![]()
En voor je m'n hoofd eraf bijt: ik ben weer even weg. Er moeten monsters verslagen worden.![]()
Komt later wel een keerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
Nog geen gezeur over de vlakverdeling svp, ik heb vanavond betere dingen te doen... kleurnuances en de rest van de indeling kunnen later besproken worden![]()
LOL... maarre ik zou om 20.30 bij dinnetje zijn dus hasta la vista babyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Ik heb me ava maar weer terugveranderd, dan steek ik b eter af in de OP. Dus Leandraaaaaaaaaaaa
wat heb jij nou zitten knoeien?quote:
Ik zou zeggen: Probeer eea uit, zorg dat je het ook in een gewoon (Word) docje opslaat en word het er lekker over eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Jappie het volgende:
Als we het nu eens zo doen ?
-verknipte OP-
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer eea uit, zorg dat je het ook in een gewoon (Word) docje opslaat en word het er lekker over eens
Wel ff de meest recente versie met Puntoortje erin pakken hè![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer eea uit, zorg dat je het ook in een gewoon (Word) docje opslaat en word het er lekker over eens
Wel ff de meest recente versie met Puntoortje erin pakken hè![]()
Welk deel van 'koffie drinken" begreep je nietquote:
Ik mocht naast Gert..en niet aan de buitenkant...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef kleinzusje het volgende:
En gert blijft naast mij en APK graag onder![]()
zit je geen GTST te kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
Jezus wat een stomme deal![]()
Hmm...valt toch nog mee...... vooruit dan maar.![]()
Wowerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik moet zo weer goretusks killen..![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik moet zo weer goretusks killen..![]()
Sorry schat, straf me maar. Helaas is dit even puzzelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
Jezus wat een stomme deal![]()
Hmm...valt toch nog mee...... vooruit dan maar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |