Ik vrees dat je er nog niet heel veel van begrepen hebt..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap het, wel erg spijtig...............
Een imago kan ook achteruit gaan door daar te staan. Maar je mag naast Gert, misschien brengt dat het in balans
Wil je het me een keer uitleggenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er nog niet heel veel van begrepen hebt..![]()
![]()
Japsssssssssssssssssquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er nog niet heel veel van begrepen hebt..![]()
![]()
Boodschapjes binnen popje, schatje, liefje ?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
Ian Moots heeft gelijk, als je snel kijkt lijkt je ava op die van Scan. Vanmiddag dacht ik ook dat scan iets had gepost en was jij het.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Boodschapjes binnen popje, schatje, liefje ?
Ah kijk.......kennelijk begint er toch wat te dagen.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah kijk.......kennelijk begint er toch wat te dagen.![]()
Toch was jouw keuze vreemd om me dan naast Gert te hangen...de hele zooi gaat scheef hangen met zo'n grote lul naast me.![]()
quote:
En daar word je een beet-je droevig vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Weet je trouwens wie hier gisteren ook verdwaald was PUNTOOR
Had ik het toch heel anders opgevat! Ik dacht dat Kleinzusje bedoelde dat Gert's kleine ego jouw grote ego in balans kon houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah kijk.......kennelijk begint er toch wat te dagen.![]()
Toch was jouw keuze vreemd om me dan naast Gert te hangen...de hele zooi gaat scheef hangen met zo'n grote lul naast me.![]()
Dat was de bovenlaag van de tekst...ergens tussen laag 3 en 4 zat de ware betekenis verborgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Had ik het toch heel anders opgevat! Ik dacht dat Kleinzusje bedoelde dat Gert's kleine ego jouw grote ego in balans kon houden.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En daar word je een beet-je droevig van
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Weet je trouwens wie hier gisteren ook verdwaald was PUNTOOR
heee jap-jequote:
Dan zal Kleinzusje er haar handen vol aan hebben met jou en Gert naast zich.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was de bovenlaag van de tekst...ergens tussen laag 3 en 4 zat de ware betekenis verborgen.![]()
GRRRRRRRRRR Ik wil niet verkleinen maar bij jou moet het wel $(*#quote:
Hé Puntje!quote:
Ja, ik weet ik was er niet meer..... maar ik was uiteraard nog niet weg en net voor vertrek zag ik een "kom je vanavond op de koffie" SMSje van een dinnetje, en gezien dat verstandiger dan de kroeg is....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Jappie in de OP ?
En mag die nepscanmanava snel vervangen worden ?
jij mag wel punt zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRR Ik wil niet verkleinen maar bij jou moet het wel $(*#
Heeeeeeeeeeeeeeeeeej oortje![]()
Ehm mag Puntoortje ook in de OP ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik weet ik was er niet meer..... maar ik was uiteraard nog niet weg en net voor vertrek zag ik een "kom je vanavond op de koffie" SMSje van een dinnetje, en gezien dat verstandiger dan de kroeg is....![]()
OP reeds aangepast op de wiki pagina, om te voorkomen dat Polo boven het hoofd van Jappie bloed staat te kotsen de avatar van Polo ook maar ff aangepast en zijn huidge in de OP gezet.
Nog geen gezeur over de vlakverdeling svp, ik heb vanavond betere dingen te doen... kleurnuances en de rest van de indeling kunnen later besproken worden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé Puntje!Ik zag ergens een foto van jou langs komen. Je bent een mooie dame hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |