Volgens nu.nl al met al 4 gewonden: http://www.nu.nl/news/1081623/12/Ontsnapte_gorilla_gevangen.htmlquote:
Die aap gaat sneller dan ik kan lezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens nu.nl al met al 4 gewonden: http://www.nu.nl/news/1081623/12/Ontsnapte_gorilla_gevangen.html
Have fun!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot laters... en dan ga ik de daad eens bij de verdenking voegen![]()
Op naar den kroegh dusch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot laters... en dan ga ik de daad eens bij de verdenking voegen![]()
Op naar den kroegh duschi![]()
![]()
Wat moet ik in de OP ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Jappie in de OP ?
En mag die nepscanmanava snel vervangen worden ?
Ik wil het niveau van de SC graag verhogen door jouw afbeelding te laten plaatsen in de OPquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Jappie in de OP ?
En mag die nepscanmanava snel vervangen worden ?
Je bent een pienter kind.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil het niveau van de SC graag verhogen door jouw afbeelding te laten plaatsen in de OP![]()
Dank jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent een pienter kind.......in dat geval werk ik er natuurlijk geheel belangeloos aan mee.
![]()
toch vraag ik me af of het niet simpeler was geweest om de SC-topics gewoon sticky te maken
Heb je er rekening mee gehouden dat het gewicht van jouw ego het verhogende effect weleens teniet zou kunnen doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent een pienter kind.......in dat geval werk ik er natuurlijk geheel belangeloos aan mee.
![]()
toch vraag ik me af of het niet simpeler was geweest om de SC-topics gewoon sticky te maken
kikker, wat denk je dat ik heb zitten soepenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
Ian zou gewoon een foto van Scanman als ava moeten nemen.![]()
Ik weet toch niet hoe Scan eruitziet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
kikker, wat denk je dat ik heb zitten soepen![]()
Merde merde merde....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat het gewicht van jouw ego het verhogende effect weleens teniet zou kunnen doen?![]()
Sorry schatquote:
Liegerd! Dat is die glijer uit Buffy.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry schat( schele kikker)
Zo dus:
[afbeelding]
Lijkt mij echt helemaal niets voor Ian...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik tegen en lijkt me ook wel wat
Ik snap het, wel erg spijtig...............quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Merde merde merde.......sorry kleinzusje het is idd beter dat het feest niet doorgaat. Dit zijn van die "details" waar ikinmiddels zo aan gewend ben dat ik ze over het hoofd zie..maar Tally heeft natuurlijk volkomen gelijk.
![]()
Beetje te oud, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt mij echt helemaal niets voor Ian...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |