quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou jullie weten misschien dat maandag mijn relatie na 9 jaar uitging en dat ik toen nogal over de rooie was en ik mjin familie en vrienden niet kon bereiken.
In de loop van week gaf ex aan het weer te willen proberen en leuke dingen te doen.
Maar iets in mij zei dat er iets niet klopte...
Dus toen deed ik wat ik nog nooit had gedaan...ik checkte zijn mobiele telefoon en las tussen de keurige werkberichtjes heel wat minder keurige berichtjes..
Nu kan ik er mee leven dat er ooit eens een keer iets gebeurd qua sex. Maar dat het allemaal zo sneaky moest en achter mijn rug om en dat zelfs na het 'feit' er vrolijk werd doorgebabbeld vond ik minder. Ik smste met de telefoon van ex de jongen en zei "Hoi zin om af te spreken? sms me op mijn andere nummer, niet bellen" en gaf het nummer..
Wat volgde was een hete sms-sessie waar die jongen waarschijnlijk geil van werd en ik WOEDEND.
Toen bedacht ik een slim plan:
Ik smste: kom om 8 uur dan gaan we het gezellig maken
Vanavond zat mijn vriend om 8 uur nietsvermoedend op de bank en ik zei dat een vriend van me om 8 uur zou komen.
Ding dong de deurbel ging. Ik zag op het schermpje een schaapachtige lelijke derderangssnol in de camera kijken. Ik liet de deur beneden open en deed de voordeur op een kier. Ik verplaatste me snel naar de keuken...het enige wat ik dacht was : niet nerveus zijn maar sterk zijn en sterk over komen.
De deur ging open..ik zag de blik van mijn (ex) vriend..priceless.
Ik liep om de muur heen en zei tegen de jongen : "Kom er in..ik ben de vriend van ######"
Hij schrok zich dood. Ik zei ga zitten, jongen ging zitten, Vriendje zat te shaken. Ik zeg
"ik vind het niet erg dat je mijn vriend hebt gezogen, als je echt goed was had je immers wat met hem gehad. Maar dit geld voor jullie beiden: als ik nog 1 keer merk dat jullie klooien met elkaar dan breek ik jullie nek. Iemand een biertje?"
Voor zover ik weet kan dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me trouwens af of twee users hetzelfde usericon kunnen gebruiken![]()
Jullie hebben het zo vaak over ONZ, dat ik nooit de moeite heb genomen te vragen wat het isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat.![]()
In ONZ worden toch vaak genoeg ava's gejat?![]()
!?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie hebben het zo vaak over ONZ, dat ik nooit de moeite heb genomen te vragen wat het is![]()
Ja! Vriend schrok zich dood..dat was prachtig..en de jongen was geintimideerd en ik bleef zo kalm en rustig en wist precies hoe ik alles ging zeggen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Goed gedaan LP
Voel je je er beter door ?
Onzin voor je leven : is ook een subfora hierzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
Jullie hebben het zo vaak over ONZ, dat ik nooit de moeite heb genomen te vragen wat het is![]()
Een van de beste ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
ONZ is toch wel een van de bekendere fora van FOK!
Ja lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Iemand een biertje?"
Ik denk dat we hier kunnen spreken van 100%: PWNDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja! Vriend schrok zich dood..dat was prachtig..en de jongen was geintimideerd en ik bleef zo kalm en rustig en wist precies hoe ik alles ging zeggen...
Soms droom je misschien over wraak en hoe je dat gaat doen en dan is de uitwerking kut..nu was de uitwerking perfect. Ik weet dat die jongen dacht "tering christus, dat is geen katje die je zonder handschoenen moet beetpakken"
Dank Ian en Veulen. Ik zal er eens een keer een blik op werden danquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onzin voor je leven : is ook een subfora hierzo.
De naam is redelijk toepasselijk trouwens
Dat je rustig kon blijven zeg! Maar knap dat je het zo hebt aangepakt, allebei even op hun plek gezet. (ik zou het overigens niet durven)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
lang verhaal
Zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank Ian en Veulen. Ik zal er eens een keer een blik op werden dan![]()
Ik zou wel even wachten met posten daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank Ian en Veulen. Ik zal er eens een keer een blik op werden dan![]()
'Blik op werpen' als in 'even kijken'.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou wel even wachten met posten daar![]()
![]()
Ja, prima...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
'Blik op werpen' als in 'even kijken'.
Ik doe meestal ook alleen maar lezen daarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
'Blik op werpen' als in 'even kijken'.
Nog lager dan hier? <duck and run>quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, prima...
Maar mijn goedbedoelde raad was dus niet meteen een post neer te plempen...
Gezien het "niveau" aldaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |