Nou jullie weten misschien dat maandag mijn relatie na 9 jaar uitging en dat ik toen nogal over de rooie was en ik mjin familie en vrienden niet kon bereiken.
In de loop van week gaf ex aan het weer te willen proberen en leuke dingen te doen.
Maar iets in mij zei dat er iets niet klopte...
Dus toen deed ik wat ik nog nooit had gedaan...ik checkte zijn mobiele telefoon en las tussen de keurige werkberichtjes heel wat minder keurige berichtjes..
Nu kan ik er mee leven dat er ooit eens een keer iets gebeurd qua sex. Maar dat het allemaal zo sneaky moest en achter mijn rug om en dat zelfs na het 'feit' er vrolijk werd doorgebabbeld vond ik minder. Ik smste met de telefoon van ex de jongen en zei "Hoi zin om af te spreken? sms me op mijn andere nummer, niet bellen" en gaf het nummer..
Wat volgde was een hete sms-sessie waar die jongen waarschijnlijk geil van werd en ik WOEDEND.
Toen bedacht ik een slim plan:
Ik smste: kom om 8 uur dan gaan we het gezellig maken
Vanavond zat mijn vriend om 8 uur nietsvermoedend op de bank en ik zei dat een vriend van me om 8 uur zou komen.
Ding dong de deurbel ging. Ik zag op het schermpje een schaapachtige lelijke derderangssnol in de camera kijken. Ik liet de deur beneden open en deed de voordeur op een kier. Ik verplaatste me snel naar de keuken...het enige wat ik dacht was : niet nerveus zijn maar sterk zijn en sterk over komen.
De deur ging open..ik zag de blik van mijn (ex) vriend..priceless.
Ik liep om de muur heen en zei tegen de jongen : "Kom er in..ik ben de vriend van ######"
Hij schrok zich dood. Ik zei ga zitten, jongen ging zitten, Vriendje zat te shaken. Ik zeg
"ik vind het niet erg dat je mijn vriend hebt gezogen, als je echt goed was had je immers wat met hem gehad. Maar dit geld voor jullie beiden: als ik nog 1 keer merk dat jullie klooien met elkaar dan breek ik jullie nek. Iemand een biertje?"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!