zaandam. je loopt er bij het binnenkomen bijna tegenopquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef VampiricDemon het volgende:
Welke Xenos(sen) zijn jullie geweest dan
Dat staat in de OP, ik wil er graag 1 als decoratie voor kamer met jungle-themaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik ook vragen waarom, of wordt dat ook weer weggemod?
Haha, nee dan had ik het wel gewetenquote:
kringloopwinkels?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat staat in de OP, ik wil er graag 1 als decoratie voor kamer met jungle-thema
nou zo'n tropenhelm is een tropenhelm en een safarihoed is een soort van cowboyhoed met touwtjes eraan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef VampiricDemon het volgende:
Wat is het verschil tussen een safari-hoed en een tropenhelm dan?
Ow nee, dat is niks.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou zo'n tropenhelm is een tropenhelm en een safarihoed is een soort van cowboyhoed met touwtjes eraan.
Nee, want die hebben we hier niet in de regio.quote:
De dump in Ommen (Douwe's dump) heeft er een paar liggen voor een zacht prijsje. En ja het zijn echte, gemaakt in Vietnam.quote:
Ik ben er een tijdje geleden nog geweest voor kampeer spullen. Kampen naar Ommen is maar een klein stukjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Kom jij er vandaan? Of werk je er? Want in de webshop van Douwe's dump staat er geen![]()
heb net even gekeken
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:20 schreef VampiricDemon het volgende:
Geslaagd, een kennis heeft er een voor ons meegenomen.![]()
Bedankt voor alle tips![]()
Deze mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |