Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
De zanger van Rancid en de Transplants heeft een solo-album uit, genaamd A Poet's Life. Het is een album geworden met alleen ska-nummers. De nummers zijn ingespeeld door de Aggrolites. Alle nummers kunnen gratis worden gedownload. Daarnaast heeft hij voor elk nummer een videoclip gemaakt. Het album kan ook worden gekocht. Hier zit een dvd bij met alle video's.
Aangezien de nummers apart een stuk moeilijker te vinden zijn en de video's erg makkelijk te vinden zijn op YouTube, heb ik hier alle video's neer gezet.
Vind het tot nu toe een erg toffe plaat, waarbij Into Action er bovenuit springt. Kan niet wachten op de nieuwe plaat van Rancid dit jaar!
I saw the apeman, walking on the moon I saw the apeman, walking on the moon I saw the apeman, he’s havin’ a bad day Because Neil Armstrong, took his banana away
Op vrijdag 18 mei 2007 15:15 schreef tomttt het volgende: Het is een album geworden met alleen ska-nummers.
Zit ook reggae tussen. Sterker nog: alleen 'into action' noem ik ska, 'Inner city violence' beschouw ik als een grensgeval, en de rest is allemaal van die tamme reggae kutzooi. Hopelijk wordt 'Into action' dus als CD-Single uitgebracht, zodat ik die kan aanschaffen en de rest links kan laten liggen.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2007 01:53:05 ]
I saw the apeman, walking on the moon I saw the apeman, walking on the moon I saw the apeman, he’s havin’ a bad day Because Neil Armstrong, took his banana away
Anyway, kep de plaat nog niet geluisterd, ga het morgen misschien wel doen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself! http://www.last.fm/user/OFfSprngr . .