abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49511777
Mijn onderarmen en gezicht zijn toen het een paar weken terug lekker weer was al mooi wat bijgekleurd.
Maar mijn overige lichaamsdelen hebben helaas niet mee kunnen genieten van het zonnetje.

De enige manier om dit te doen is lekker in een zwembroek (short in mijn geval) in het zonnetje te gaan liggen...

Maar ik wil mensen niet verblinden met de extreme witheid van mijn (voornamelijk) benen,
dus dacht ik erover om gebruik te maken van de gratis zonnebank bij mijn sportabbonement.

Alleen wil ik niet zo'n raar leer chocoladebruine huid als menig BN'er (denk vooral aan gerard joling).

Ik heb totaal geen ervaring met zonnebanken en vroeg me af of het mogelijk is alleen een klein beetje bij te bruinen, zodat het er niet meer zo eng wit uitziet en ik me zonder me te schamen kan vertonen op een strand om daar een ECHT kleurtje te krijgen. Hoe lang moet ik dan onder zo'n ding gaan liggen, en moet dit meerdere malen of ben je na 1 keer 20 minuten klaar? (ik roep maar wat)..
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:16:39 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_49512247

gewoon in je zembroek naar het strand

boeien, deed ik ook.
Huilen dan.
pi_49514282
bruinende body lotion werkt goed
pi_49515593
Wat wil je nu eigenlijk? want ik kan geen wijs uit je verhaal. je wilt bruin maar weer niet te bruin. alsje niet te bruin wilt worden ga je er maar een paar keer onder .
pi_49538259
je bent bij lange na geen Gerard Joling als je een paar keer onder de zonnebank gaat. Sterker nog; ik zie na één keer zonnebanken (na een hele lange tijd niet te zijn geweest) amper verschil. Dus; ga gewoon een keer onder zonnebank (kwartiertje ofzo) en dan zie je weer verder
pi_49542976
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef punkiie het volgende:
Wat wil je nu eigenlijk? want ik kan geen wijs uit je verhaal. je wilt bruin maar weer niet te bruin. alsje niet te bruin wilt worden ga je er maar een paar keer onder .
ja sorry ik wil IETSJES bruin zodat je niet zo'n extreem witte huid hebt, maar het echte bruinen opzich wel op het strand, omdat dat vaak een mooiere bruine huid geeft.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:47:49 #7
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_49547741
Dan ga je gewoon een paar keertjes, net zolang totdat het inwitte er af is .

Heb ik in februari gedaan, nadat ik in 3 weken tijd van 3 mensen had gehoord:
"voel je je wel goed? ben je niet ziek? je ziet zo WIT!"

Na een keer of 4 zonnebanken was ik niet meer spierwit, maar had ik een heeeel licht kleurtje .
En gelukkig geen opmerkingen meer gehoord of ik ziek was .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_49552600
Ik zou niet langer dan 8 minuten gaan per keer. En dan bijvoorbeeld 4 weken achter elkaar, 1 keer per week. Dat zou een hoop moeten schelen om je pigment op gang te helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')