quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik reed er een uur geleden langs. Het is momenteel een chaos rond de wegen daaro, bij elke kruising staan minstens 2 politiewagens, en 2 meter naast mijn auto landde er een trauma-helikopter. Daarnaast zag ik hordes mensen de dierentuin uitlopen.
Gaat lekker daar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toepasselijk stukje tekst bij dat plaatje van die gorilla![]()
quote:De dierentuin werd ontruimd, en het dier werd in een hoek gedreven. De gorilla is de zwartrug Bokito. Hij is elf jaar en kwam in september 2005 uit Duitsland.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:32 schreef Maggie het volgende:
LOL de NOS is ook in de ban van de Gorilla!!
[afbeelding]
Misschien was er wel een Fok!ker aanwezig!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef MissBliss het volgende:
Er zullen toch wel mensen zijn met foto's of filmpjes?
Je moet even naar radio Rijnmond luisteren. Verhaal van man die met zijn vrouw en kinderen als laatste waren achtergebleven in dat restaurant met die Gorilla. Erg eng maar wel leuk om te horenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef MissBliss het volgende:
een redelijk grote groep FOT-ers heeft regelmatig Blijdorpmeetings...alleen niet vandaagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Misschien was er wel een Fok!ker aanwezig!![]()
geluid ook goed?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef MissBliss het volgende:
Daar is hij ook ontsnapt:quote:
Lijkt me nog een hele klus!quote:Momenteel is personeel van de Dierentuin bezig om te bekijken hoe bezoekers hun eigendommen, die zij tijdens de ontruiming in het park hebben achter gelaten, weer terug krijgen.
haha, echt een badass dusquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geluid ook goed?
http://www.bnr.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C0&src=redactie&newsPanel=uitgelicht&id=6888
Dat beest is al een uur geleden gevondenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef Brennie het volgende:
Hebben ze niets beters te doen dan eigendommen bij elkaar te zoeken...
Bedoel, misschien is het een idee dat beest eerst eens te vinden?
Lezen daarintegen is uiteraard onzinquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef Brennie het volgende:
Hebben ze niets beters te doen dan eigendommen bij elkaar te zoeken...
Bedoel, misschien is het een idee dat beest eerst eens te vinden?
Dat lijkt me het probleem, wat is een veilige afstand in deze?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had het wel willen zien eigenlijkVan veilige afstand dan!
bnr fragmentjes doen het bij mij nooitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
geluid ook goed?
http://www.bnr.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C0&src=redactie&newsPanel=uitgelicht&id=6888
Nou gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat beest is al een uur geleden gevonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |