Okequote:
goed plan, vraag je wel even iemand met een videocamera de boel te filmen, hebben wij ook wat te lachenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even naar dat beest toelopen, op schouder kloppen en vragen of ie stil wil zitten?
Zoiets dan?
quote:Ontsnapte gorilla gevangen
Uitgegeven: 18 mei 2007 14:57
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 17:26
ROTTERDAM - Tijdens de ontsnappingspoging van mannetjesgorilla Bokito in Diergaarde Blijdorp te Rotterdam zijn vier personen gewond geraakt.
Een vrouw is door de aap aangevallen of omver gelopen, maar zij is met bijtwonden aan haar hand naar het ziekenhuis overgebracht. Zij is niet in levensgevaar, aldus directeur Tom Dorrestein vrijdagmiddag.
Een andere vrouw raakte gewond toen zij viel. Evenals een man in een rolstoel die in de drukte gewond raakte. Ook een medewerker is gewond geraakt. Bij de aanblik van de imposante mensaap op zeer nabije afstand raakte de medewerker in shock, aldus de directeur.
http://www.nu.nl/news/1081623/12/Ontsnapte_gorilla_gevangen.html
Dierenverzorgerquote:Ook een medewerker is gewond geraakt. Bij de aanblik van de imposante mensaap op zeer nabije afstand raakte de medewerker in shock
Nooit leuk, horen dat je op de zevende plaats geëindigd bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef vipergts het volgende:
Een ongeveer 65-jarige vrouw werd in het gezicht geslagen. Ze raakte ook gewond aan haar arm. Daarna stormde Bokito dwars door een glazen deur het restaurant Oewanja Lodge binnen en richtte daar schade aan.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef vipergts het volgende:
Conclusie Bokito heeft een hekel aan histerisch gillende vrouwen en stelde even orde op zaken
ik moest ff 2 keer kijken waar nu zijn ogen zitten, maar ik heb ze gevonden !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:53 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Een iets aardige foto van onze onsnapte vriend
Dat zou ik niet doen als die voor je staatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ik moest ff 2 keer kijken waar nu zijn ogen zitten, maar ik heb ze gevonden !
Ik kan het helemaal begrijpen, hoor. Vind het wel erg voor de mensen die gewond zijn geraakt, maar ik heb nu eenmaal iets met gorilla's. Mooiste dieren die er zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
is het erg als ik het jammer vind dat hij alweer gevangen is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |