Ik vond het zo geweldig bij Herman.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:15 schreef F1Bas het volgende:
Ik mis Henk!
WeekendRick stopt idd, maar MIDNR gaat nog gewoon doorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef Zuignapje het volgende:
hee, ik heb niet zoveel kunnen horen deze week (vroege dienst) maar klopt het dat weekend rick gaat verdwijenen? Dat hoop ik toch echt niet dat is het leukste programma in het weekend met onze Rickie en Loesepoes. Moet ik een andere zender zoeken. en Midnr dan, blijft dat wel?
Waarom stopt WeekendRickquote:Op zondag 10 juni 2007 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
WeekendRick stopt idd, maar MIDNR gaat nog gewoon door
Geen idee, Rick gaat van z'n weekend genietenquote:
Iddquote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, Rick gaat van z'n weekend genieten
Ik hoop dat er meer achter zit, en dat we binnenkort iets nieuws kunnen verwachten
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef Qunix het volgende:
MIDNR.nl is verkocht naar een persoon die ik ken. Site blijft online en bestaan.
Wordt keiharde concurrentiequote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef jna het volgende:
Volgens mij was/is er al een opvolger:
http://www.hermandeman.nl/
Blijkbaar, ik luister morgen de rest welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:01 schreef F1Bas het volgende:
Draaien ze alleen nog maar muziek?
Zo, die heeft nog best lang haar van achter.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef Piles het volgende:
De clip van Oh wat een feest is uit
Rick gaat los
[afbeelding]
Dat kiezen ze ook niet zelf uit. Is een muziekredactie voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo, die heeft nog best lang haar van achter.![]()
Lijkt me goaf radio maken op midnr manier, lekker slap gelul etc, alleen de muziek staat me niet aan die ze draaien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |