Die was ook wel leuk vroeger.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Gelukkig komt Mark in the Dark weer terug![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef Piles het volgende:
De clip van Oh wat een feest is uit
Rick gaat los
[afbeelding]
Verpest dit topic niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Gelukkig komt Mark in the Dark weer terug![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef Piles het volgende:
De clip van Oh wat een feest is uit
Rick gaat los
[afbeelding]
Al is die linkse wel heel viesquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef Qunix het volgende:
Geniale clip, met name de 2 meiden met het ijsje![]()
Teveel viewersquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom ligt het weblog van Rick constant plat.
Mooi op tijdquote:
Haha, lekker danquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi op tijd
Gisteren iets te lang geluisterd, waardoor ik het vanochtend versliep en bijna te laat op m'n 1e tentamen was![]()
Hier werkt alles prima?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ricks blog blijft onverminderd overbelast..
quote:Firefox kan de server op rickvanvelthuysen.nl.angrylog.nl niet vinden.
Vaag probleem, vriend van me heeft dat ook. Al vanalles geprobeerd, maar het werkt echt niet. En het ligt niet aan de provider, want die is hetzelfde als mijquote:
Hier doet hij het gewoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Vaag probleem, vriend van me heeft dat ook. Al vanalles geprobeerd, maar het werkt echt niet. En het ligt niet aan de provider, want die is hetzelfde als mij
Heb m al toegevoegd op de Wiki gisteren, voor het volgende topic:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:15 schreef Bravebart het volgende:
Er heeft toch een keer in dit topic gestaan dat je dan je DNS cache moet legen ofso
Werkte niet trouwensquote:doe eens start > uitvoeren
cmd > enter
ipconfig /flushdns
exit
control + f5 indrukken op rickvv.nl
als het goe dis doet i t nu
Ja pciesquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m al toegevoegd op de Wiki gisteren, voor het volgende topic:
[..]
Werkte niet trouwens
Wat zit jij nou weer in mn fotoboek te zoekenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Bravebart het volgende:
Piles, wanneer komt er eens foto in je fobo ?
Nou, ik moet toch weten met welke kansloze types ik dit luisterquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer in mn fotoboek te zoeken
En Rick: zit niet te zeiken over de Westerscheldetunnel. Niet alles draait om de Randstad
Ja manquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:59 schreef F1Bas het volgende:
Joy is wel een geil wijf!
Verrassing, brrrrquote:
Wat zei ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:15 schreef Piles het volgende:
En niet Rick mailen, want dan wordt ie boos
quote:
Laterrrrrrrquote:
Het zit m in dat Angrylogs, want andere doen het ook niet bij hemquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Qunix het volgende:
Af en toe is hij ook bij mij down en via me lap, draadloos internet via de buren wel.... héél vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |