abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:16:00 #1
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_195812
Al dat commentaar op mona verbaast mij ! Het is toch veel "opener" in het huis. zij is open en eerlijk en heeft vooral LEF !!!! Iets wat die anderen niet hebben. De anderen deden/zeggen enkel en alleen maar wat om vooral maar populair (=SABINE)te blijven en "moeilijke" zaken uit de weg te gaan. Nee nu wordt het eindelijk leuker.

Hup NAC !!!
pi_195813
En mensen mogen jou niet? Hoe kan dat nou?

Grtz,

MiRR0RMaN.
P.S. WAHAHAHAHAHAHAHA-TARA!

maandag 4 oktober 1999 @ 16:28:00 #3
627 Willy
Koekenbakker
pi_195814
Ben je gek geworden of zo?
Mona is echt niet leuk!
Wel moet ik toegeven dat de anderen ook stuk voor stuk losers zijn!
Behalve Tara dan die op tijd in zag dat het allemaal Nep was en dat je veel beter bij je geliefde kan zijn!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_195815
Ze is in ieder geval wel zo behulpzaam om Barts haar te knippen.
Nou maar hopen dat ze niet per ongeluk een oor afknipt

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_195816
FF niet in de amnesia, Willie, het is dankzij TARA dat ze nu met MONA opgescheept zitten...

Maar, Al Bundy (gevaarlijke Alias, hoor!) je hebt gelijk: hoe kunnen we MONA missen, ze knipt op dit moment Bart's haar, en als we die ijdeltuit ook nog met een paardestaart moeten aanzien, kunnen wij allemaal naar de dagboekkamer-psychiater !

PS: mijn hardware is al in de prut: één Aria van MONA en beide luidsprekers doen het niet meer...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 Oktober 1999).]

maandag 4 oktober 1999 @ 16:40:00 #6
242 Pinball
Electric Monk
pi_195817
quote:
op 10-04-1999 om 04:36 PM schreef Moor het volgende:
Maar, Al Bundy (gevaarlijke Alias, hoor!) je hebt gelijk: hoe kunnen we MONA missen

Nou simpel, net als kiespijn, wortelkanaalbehandelingen, tara, reclame op streams, Daffy Deckers en chicken tonight.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_195818
Vast vooruitlopend op de TV van vanavond:

"Sabine's verborgen masochisme ? Sabine slaat met bijl in haar hand. Sabine zelf: "er komt allemaal wild vlees naar buiten!"
Zou er dan toch eindelijk iets gebeuren tussen haar en Bart ?...."

Kunnen we VOO/BB eigenlijk niet toppen in tendentieusheid, zoals valse geruchten verspreiden tot de Redactie er gek van wordt ?

maandag 4 oktober 1999 @ 17:01:00 #8
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195819
Doen we dan niet anders?

Trouwens die redactie is allang gek. Wij kijken ernaar voor de LOL, maar voor hun is het werk ...
Mag ik nog een koffie, juffrouw Sjaan?

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:04:00 #9
627 Willy
Koekenbakker
pi_195820
Moor,

Je hebt gelijk Tara is de boosdoener!
Wat gaan we daar aan doen?

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_195821
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Mona er voor zorgt dat het geheel wat interessanter wordt. Er komt eindelijk een beetje (geforceerde) spanning in de tent.

Dat is vanzelfsprekend de reden voor V om dat mokkel er in te plaatsen.

pi_195822
ja, het is veel opener geworden sinds mona er is. Haar blousjes en truitjes zijn erg open en er wordt in het open met de camera's geflirt. Mona vindt zichzelf heel wat volgensmij,erg zwoel kijken in de spiegel. Madam weet precies waar de camera's zitten.
Ja, ja het is erg open geworden sinds mona er is.
xxx
pi_195823
Go Mona! Eindelijk iemand die zegt waar het op staat. Laat Sabimbo maar oprotten, ze leek zo leuk, maar schijn bedriegt.
Mrs. Peel, while killing Hummie, can you please kill Sabimbo too?
Saving the world in style...at least they say....
pi_195824
M NA moet er kosten wat kost uit. Juist door dat die vage muts erin komt worden die anderen weer afstandelijker voor het open zijn en trekken weer iets te veel naar elkaar toe waardoor mogelijke spanningen voorlopig weer weg blijven. Als die er niet was geweest had het mooi kunnen knappen met die Bianca (hopeloos in de rats) en hadden we vast al meer spanning (lees: ruzie) gehad. Mocht Mona blijven, dan geef ik me over 2 weken ook op en verwacht ik dat ik met 4 weken minder ook 250.000 gulden kan binnen halen. Alsof dit niet alles is: die Mona kan nog niet eens normaal praten: Ze is gewoon te dom om te poepen. Oftewel Mona = (om met het hele Nederlandse volk van over je nek te gaan)!!!
pi_195825
Zoals jullie zelf al vaak hebben gezegt:
' BB is fake, ver van je normale ik '.

Niemand is zichzelf, en dus ook mona niet...
Ze doet haar best, ze heeft een goeie instelling en daardoor kunnen we haar ook niets kwalijk nemen.
En bovendien kunnen we toch niet over iemand oordelen als we die persoon niet eens kennen, op een half uurtje ( gecencueerde ) tv na dan ...
ps. Je kunt niet bij iedereen geliefd zijn.
ps2. Het neemt niet weg dat ze ook niet helemaal mijn smaak is.

Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')