Groeten, Maarten
Maar, Al Bundy (gevaarlijke Alias, hoor!) je hebt gelijk: hoe kunnen we MONA missen, ze knipt op dit moment Bart's haar, en als we die ijdeltuit ook nog met een paardestaart moeten aanzien, kunnen wij allemaal naar de dagboekkamer-psychiater !
PS: mijn hardware is al in de prut: één Aria van MONA en beide luidsprekers doen het niet meer...
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 Oktober 1999).]
quote:
op 10-04-1999 om 04:36 PM schreef Moor het volgende:
Maar, Al Bundy (gevaarlijke Alias, hoor!) je hebt gelijk: hoe kunnen we MONA missen
Nou simpel, net als kiespijn, wortelkanaalbehandelingen, tara, reclame op streams, Daffy Deckers en chicken tonight.
"Sabine's verborgen masochisme ? Sabine slaat met bijl in haar hand. Sabine zelf: "er komt allemaal wild vlees naar buiten!"
Zou er dan toch eindelijk iets gebeuren tussen haar en Bart ?...."
Kunnen we VOO/BB eigenlijk niet toppen in tendentieusheid, zoals valse geruchten verspreiden tot de Redactie er gek van wordt ?
Trouwens die redactie is allang gek. Wij kijken ernaar voor de LOL, maar voor hun is het werk ...
Mag ik nog een koffie, juffrouw Sjaan?
Je hebt gelijk Tara is de boosdoener!
Wat gaan we daar aan doen?
Dat is vanzelfsprekend de reden voor V om dat mokkel er in te plaatsen.
Niemand is zichzelf, en dus ook mona niet...
Ze doet haar best, ze heeft een goeie instelling en daardoor kunnen we haar ook niets kwalijk nemen.
En bovendien kunnen we toch niet over iemand oordelen als we die persoon niet eens kennen, op een half uurtje ( gecencueerde ) tv na dan ...
ps. Je kunt niet bij iedereen geliefd zijn.
ps2. Het neemt niet weg dat ze ook niet helemaal mijn smaak is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |