THIS MEANS WAR
By the way... het is mij ook opgevallen dat er geen beelden vanuit de WC zijn te zien...
Dus kan Ruud zich ongestoord afrukken?
Eigenlijk jammer, blijft de Wank-o-meter van http://www.tvz.nl/bonusheld op 01 staan.
Groeten, Maarten
hmmm.. daar zouden we toch wel iemand zo ver mee kunnen krijgen dat hij/zij daar in dat huis een brandbom naar binnen kunnen werken..
ik kijk liever NIET dan naar die achterlijke reclame.. Nog even en we zien allemaal van die achterlijke trutten over het beeldscherm huppelen die roepen over hoe fijn hun maandverband wel niet zit....
- VVV informatie, bij de Tour de Nederland
- Ab-shapers, bij Maurice's push-ups
- maandverbandjes, bij de streams van de plee (if ever)
- Durex en Prenatal, bij beelden van de bewegende lakens van Bart en Sabine
- Konimex etc, bij de kookcursussen van Willem
- Gras Ei en GenootschapVanPluimvee, bij de tuinstreams
- Blokker huishoudelijke waren, bij de nieuwste weekopdracht
- AH, bij het invullen van de boodschappenlijst "De verwendag"
- COC, bij Bart's crossdressing
- Microsoft, voor vriendenprijs want neefje van BB
- Keurslager, bij Mona-shots
- Jamin, bij Karin's vertrek naar huis vlak voor StNicolaas
Prima toch die reclame; hoeven we tenminste niet meer te klagen dat er niets op de streams te zien is.
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 04 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door trafo (Datum 04 Oktober 1999).]
Holle vaten klinken het hardst!
Groeten, Maarten
By the way.. Domme opmerkingen vragen om domme antwoorden... en DAAR kan ik nou smakelijk om lachen!
quote:
op 10-04-1999 om 04:57 PM schreef Beertje66 het volgende:
By the way.. Domme opmerkingen vragen om domme antwoorden... en DAAR kan ik nou smakelijk om lachen!
Ben maar blij dat anderen (ik dus) zich WEL kunnen beheersen om dit soort onzin keihard in te koppen.
Ik probeer een voorbeeld te nemen aan JayTaph die zich in het vliegtuig-topic nog van zijn beste kant liet zien, maar je maakt het me niet echt makkelijk
quote:
op 10-04-1999 om 05:11 PM schreef Beertje66 het volgende:
Verrekte goei visweer vandaag! Ze bijten geweldig!![]()
![]()
OK, ik probeer het nog een keer (zucht),
Vissen die je buiten, aan het water. Hier proberen we wat over BB te lullen.
Normaal gesproken zou ik je gewoon negeren,
maar ik heb het idee dat dit bij jou niet zo werkt ivm die plank die bij Kattenmeppers gewoonlijk nog voor hun hoofd zit.
Doe jezelf (en vooral mij) een lol, en probeer te luisteren naar welgemeend advies zonder achteraf nog gers te doen.
Namens pinball (en misschien ook anderen):
bedankt
een ander ding.... hou eens op met elkaar afzeiken... het weer is al kut genoeg
In de door jou gestarte topic "Nog even terugkomend op het vliegtuigje... " ben je jezelf ff te hard op je borst aan het kloppen dat je zoveel topics weet te verzinnen, en gaat men een pietsje de pik op jou krijgen.
In de de door jou gestarte topic "Ik weet een manier om erin te komen... " begin je met "...gewoon een parachute omhangen en naar beneden springen..." om verderop doodleuk te blaten "Ik vind het niet zo nodig... Wat mij betrefd moet iedereen dat huis gewoon met rust laten!" zonder smilie.
En in de topic van Socrates "Reclame op de feeds, we kijken teveel!!!" zeg je, nadat velen gereageerd hebben "Verrekte goei visweer vandaag! Ze bijten geweldig!
"
Hoezo dan; ben jij soms ook Socrates en ben je tegen jezelf aan het opbieden???
-----------------------
Sorry Re
quote: "een ander ding.... hou eens op met elkaar afzeiken... het weer is al kut genoeg"
maar soms mogen we elkaar toch wel even tot de orde roepen?
Een keertje reclame vooraf vind ik dan al lang niet zo erg meer...
gewoon een persoonlijk mailtje naar elkaar sturen en hier gewoon normaal met elkaar om gaan lijkt me best
weer reklame
wie heeft dit zuig idee gehad bij Voo
while (strncmp (stream.name, "Big Brother Stream", 18)) stream.visible=false; else stream.visible=true;
weer een probleem opgelost...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |