abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 18:58:34 #151
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_49518517
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 03:01 schreef yeighlak het volgende:
ik val al een paar jaar op buitenlandse jongens vind ik zelf niet echt een probleem maar mijn vader en moeder willen niet dat ik met een buitenlander thuis kom door al die verhalen die rondgaan. Steeds heb ik grote discussies erover dat ze het maar moeten acceptere en het maar een keertje aan moesten kijken hoe het zou gaan. Maar nu lijkt het dus net of mijn ouders racisten zijn ookal zijn ze dat niet. mijn vraag is nu hoe moet ik dit doen zodat ze het wel willen accepteren. kunt u mijn aub helpen ik zit hier heel erg mee
Ik denk dat je ouders gewoonweg jouw oordeel niet vertrouwen totdat je zover bent met school dat je op z'n minst normaal kunt schrijven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Leshy op 18-05-2007 19:35:59 ]
pi_49519158
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Goede vader ben jij.
Absoluut. Een echte vader behoed zijn dochter voor het slechte in het leven en de islam is 1 vd allerslechtste dingen heden ten dage.

Maar goed als ze zo geestelijk gestoord blijkt te zijn dat ze geloofd dat een analfabete pedofiele krijgsheer van 1500 jaar geleden een boodschapper van een zogenaamd opperwezen was en vrijwillig zichzelf tot vijand van de vrije wereld benoemd en met haatdoeken op gaat lopen en een landverrader wordt dan is ze mijn dochter niet meer. Klip en klaar.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49523846
Als ik een dochter zou hebben zou ik ook niet willen dat zij met een neger of moslim thuis zou komen. En als ze 18 zou zijn en ze zou het flikken mag ze lekker het huis uit.

Al vind ik relaties met allochtonen niet erg... als het maar een Europeaan is (nee, een turk is geen europeaan)
^_
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:07:22 #154
37769 erodome
Zweefteef
pi_49525324
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "utizonderingen daar gelaten" ? Begrijpend lezen is niet jouw ding of wel. Hoeveel open minded, liberale, geïntegreerde, goed ontwikkelde Turkse Nederlanders ken jij?
Tot nu toe zowat alle die ik in mijn leven ben tegengekomen, op wat nare uitzonderingen na, zo ook bij surinamers en marokkanen, verreweg de meeste zijn gewoon aardige mensen waarbij je geen enkel probleem hoeft te verwachten.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik nog nooit relatie's heb gehad met die rassen, anders dan gewoon vrienden zonder verdere poespas, maar toch, het beeld wat vele hebben ken ik gewoon niet, misschien juist wel omdat ik wel gewoon omga met die mensen, net alsof het gewone mensen zoals jij en ik zijn en verhip, je zou maar zo denken dat het gewoon mensen zijn als je ermee omgaat
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:13:31 #155
37769 erodome
Zweefteef
pi_49525544
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

In de wijk van mijn ouders wonen geen Turken en waar ik studeer wonen ze ook nauwelijks. Op de HAVO en op het HBO heb ik er genoeg leren kennen. Verder ken ik er veel via vrienden, in het uitgaanscircuit en vooral van kickboksen. Met alle Turken (en Mocro's) kan ik het eigenlijk prima vinden, maar zoals ik al eerder zei zal 't nooit familie van me worden. Nou zou ik prima politiek-correct kunnen zeggen dat zij best welkom zijn als familie omdat mijn zusje er toch niet op valt, maar daar pas ik voor.
Even serieus, wat wil je eraan doen dan als je zusje met een turk of mocro thuiskomt, ze zijn hoteldebotel verliefd op elkaar en het is geen verkeerde jongen(geen crimi, geen raar gedoe, gewoon een aardige gozer).

Ga je die jongen in elkaar slaan dan, omdat hij en je zusje verliefd op elkaar zijn, als je dat gedaan hebt is je zusje gelijk niet verliefd meer ofzo?
Dan gaan ze niet meer met elkaar om ofzo?

Volgens mij gaan ze dan gewoon achter je rug om met elkaar om, heb je er helemaal niets meer over te zeggen en ben je je zusje kwijt.

Maar uiteindelijk doe jij dus waar je anderen over veroordeeld, nee niet zo'n figuur want die maken van mijn zusje een slaaf die niet voor zichzelf mag beslissen, ach zo anders is het blijkbaar niet als nu waar JIJ voor haar bepaald wat ze leuk mag vinden en wat niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_49525607
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Even serieus, wat wil je eraan doen dan als je zusje met een turk of mocro thuiskomt, ze zijn hoteldebotel verliefd op elkaar en het is geen verkeerde jongen(geen crimi, geen raar gedoe, gewoon een aardige gozer).

Ga je die jongen in elkaar slaan dan, omdat hij en je zusje verliefd op elkaar zijn, als je dat gedaan hebt is je zusje gelijk niet verliefd meer ofzo?

Volgens mij gaan ze dan gewoon achter je rug om met elkaar om, heb je er helemaal niets meer over te zeggen en ben je je zusje kwijt.

Maar uiteindelijk doe jij dus waar je anderen over veroordeeld, nee niet zo'n figuur want die maken van mijn zusje een slaaf die niet voor zichzelf mag beslissen, ach zo anders is het blijkbaar niet als nu waar JIJ voor haar bepaald wat ze leuk mag vinden en wat niet.
Halleluja, er zijn nog mensen die nadenken!
pi_49525627
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Absoluut. Een echte vader behoed zijn dochter voor het slechte in het leven en de islam is 1 vd allerslechtste dingen heden ten dage.

Maar goed als ze zo geestelijk gestoord blijkt te zijn dat ze geloofd dat een analfabete pedofiele krijgsheer van 1500 jaar geleden een boodschapper van een zogenaamd opperwezen was en vrijwillig zichzelf tot vijand van de vrije wereld benoemd en met haatdoeken op gaat lopen en een landverrader wordt dan is ze mijn dochter niet meer. Klip en klaar.
*vastgelopen plaat
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:31:58 #158
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49526252
Als ik met een turk of een mocro thuiskom slaat mn halfbroer hem het licht uit zn ogen. En hij is zelf half marrokaans dat zegt mij al heel wat.

Mocht het eens gebeuren dat ik met een moslim thuiskom, en die jongen behandeld mij als een prinsesje en is helemaal verliefd op me hebben broerlief en mama en papa lief het maar te accepteren.

Ik ken goede turken en marrokanen, en slechte.
De goede mogen blijven, zijn lief voor hun vriendinnetje enz.
De slechte vinden nederlandse meiden allemaal hoeren, en doen alsof ze ver boven het vrouwlijk geslacht staan.

De slechte mogen wat mij betreft in een gammel vliegtuigje terug gestuurd worden naar hun moederland.
Helaas ken ik meer slechte dan goede.
pi_49526485
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je het topic had doorgelezen dan had je kunnen begrijpen dat ik uitzonderingen niet uitsluit. Een Turkse als Ebru Umar of een Marokkaan als Hafid Bouazza heeft al mijn respect. Dit zijn echter uitzonderingen (als in 1 op de 1000).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:05:27 #160
37769 erodome
Zweefteef
pi_49527503
Ok dan, dan is het er 1tje waar je zo je twijvels bij hebt, geen nare crimi, maar gewoon je twijvels over.

Wat wil je er dan aan doen, vertel me dat dan eens, want volgens mij is het toch echt zo dat mensen hier zelf hun partners mogen kiezen en dat hun broertjes daar geen bal mee te maken hebben.
pi_49527579
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:05 schreef erodome het volgende:
Ok dan, dan is het er 1tje waar je zo je twijvels bij hebt, geen nare crimi, maar gewoon je twijvels over.

Wat wil je er dan aan doen, vertel me dat dan eens, want volgens mij is het toch echt zo dat mensen hier zelf hun partners mogen kiezen en dat hun broertjes daar geen bal mee te maken hebben.
Kinderlijk naïef.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49529112
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:31 schreef Queen_Minny het volgende:
Als ik met een turk of een mocro thuiskom slaat mn halfbroer hem het licht uit zn ogen. En hij is zelf half marrokaans dat zegt mij al heel wat.

Mocht het eens gebeuren dat ik met een moslim thuiskom, en die jongen behandeld mij als een prinsesje en is helemaal verliefd op me hebben broerlief en mama en papa lief het maar te accepteren.

Ik ken goede turken en marrokanen, en slechte.
De goede mogen blijven, zijn lief voor hun vriendinnetje enz.
De slechte vinden nederlandse meiden allemaal hoeren, en doen alsof ze ver boven het vrouwlijk geslacht staan.

De slechte mogen wat mij betreft in een gammel vliegtuigje terug gestuurd worden naar hun moederland.
Helaas ken ik meer slechte dan goede.
Je broer is half-marokkaans wat ben jij zelf dan?
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49531641
Achterstandswijken, criminaliteit, prostitutie, drugs, inbraken, hangen etc.
Later.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:33:25 #164
51896 RoelRoel
? ¿ ? ¿
pi_49531930
Nou het is heel simpel je moet mensen gewoon op hun persoon beoordelen. Zoals Martin Luther King een tijd geleden al zei.
De rest hier is objectief gezien gewoon achterlijk gekwats en het topic kan wel dicht.
Wat moet je er anders van zeggen.
Mensen die het hier niet mee eens zijn mogen van mij naar de maan geschoten worden of een spuitje krijgen want die verneuken dit land pas echt.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:44:56 #165
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49532179
Waar is de TS gebleven ?

Zit ze al achter het raam , geld te verdienen voor d'r loverboy ?
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 mei 2007 @ 02:22:57 #166
179696 yeighlak
Have you got a WicKeD side?
pi_49532823
met buitelanders bedoel ik gekleurde jongens. en als jullie liever blond hebben mag dat ook dus waarom mag ik niet op kleur vallen
pi_49533097
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef yeighlak het volgende:
met buitelanders bedoel ik gekleurde jongens. en als jullie liever blond hebben mag dat ook dus waarom mag ik niet op kleur vallen
ligt er aan op wat voor types je valt neem aan dat je niet opeens allemaal regels opgelegd wilt krijgen door een islamtische vriend?

[ Bericht 1% gewijzigd door bersenka op 19-05-2007 15:49:17 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 07:09:13 #168
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_49534020
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 02:22 schreef yeighlak het volgende:
Al goed... uit TS haar reactie kan ik nog steeds niet opmaken dat het speciaal gaat om een Turk of Marokkaan, Antilliaan, Chileen, Peruaan, Indiaan, Vietnamees, Chinees, Irakees, Surinamer, Argentijn, Spanjaard, Egyptenaar, Nigeriaan etc. etc.
Het is een beetje jammer om hier weer een zoveelste 'bash-topic' van te maken. Komt het woord buitenlander/allochtoon op je TFT, dan gaat het binnen 5 posts weer over Turken, Marokkanen en de islam.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  zaterdag 19 mei 2007 @ 07:43:47 #169
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49534097
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 07:09 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Al goed... uit TS haar reactie kan ik nog steeds niet opmaken dat het speciaal gaat om een Turk of Marokkaan, Antilliaan, Chileen, Peruaan, Indiaan, Vietnamees, Chinees, Irakees, Surinamer, Argentijn, Spanjaard, Egyptenaar, Nigeriaan etc. etc.
Het is een beetje jammer om hier weer een zoveelste 'bash-topic' van te maken. Komt het woord buitenlander/allochtoon op je TFT, dan gaat het binnen 5 posts weer over Turken, Marokkanen en de islam.
Het is dat jij het al schrijft maar tering wat een domme reacties, alsof 'buitenlander' meteen gelijk staat aan moslim/Mocro/Turk

En om alvast dat gezeik voor te zijn: Nee ik val onder geen van die drie groepen.
Nederlander, jwts.
I went clubbing. Softest coat ever.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 07:48:37 #170
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49534108
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik geef je het advies je te melden bij het dichtstbijzijnde gekken huis.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:01:38 #171
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_49534138
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 07:43 schreef NiTiN het volgende:

[..]

Het is dat jij het al schrijft maar tering wat een domme reacties, alsof 'buitenlander' meteen gelijk staat aan moslim/Mocro/Turk

En om alvast dat gezeik voor te zijn: Nee ik val onder geen van die drie groepen.
Nederlander, jwts.
Ik dacht al dat ik die avatar ergens van kende (topic: relatie en stage in het buitenland oid)... Hoe is het nu als buitenlander in New York?

* Doodkapje verontschuldigd zich vast voor het lichtelijk Off-topic gaan
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:05:36 #172
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_49534154
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 07:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik geef je het advies je te melden bij het dichtstbijzijnde gekken huis.
Hij brengt het wat expreem maar in hoofdlijnen heeft hij wel gelijk. Iedereen weet dat de kans op problemen met ontvoeringen van kinderen, onderdrukt worden etc. vele malen groter zijn als je een relatie hebt met een allochtoon. En dan heb ik het natuurlijk niet over Chinezen of andere goed aangepaste burgers.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:07:15 #173
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49534160
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 08:01 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik die avatar ergens van kende (topic: relatie en stage in het buitenland oid)... Hoe is het nu als buitenlander in New York?

* Doodkapje verontschuldigd zich vast voor het lichtelijk Off-topic gaan
Hier is iedereen buitenlander Veel Latino's, Aziaten, Neger's, Blanken, Arabieren, kortom alles door elkaar. Wat dat betreft val ik niet op. Voor de rest blijf ik me Nederlander voelen, ook al begint het leven in de VS en NY steeds meer te wennen, alsof ik nooit anders gedaan heb zeg maar
Deze buitenlander in het buitenland gaat slapen, 2 uur 'snachts.
Maar, ontopic maar weer. Voordat we boze reacties krijgen.
I went clubbing. Softest coat ever.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:08:03 #174
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49534161
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 08:05 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Hij brengt het wat expreem maar in hoofdlijnen heeft hij wel gelijk. Iedereen weet dat de kans op problemen met ontvoeringen van kinderen, onderdrukt worden etc. vele malen groter zijn als je een relatie hebt met een allochtoon. En dan heb ik het natuurlijk niet over Chinezen of andere goed aangepaste burgers.
Ontvoeren is nog altijd beter dan je kinderen vermoorden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 08:17:21 #175
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_49534184
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 08:05 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het wrange is dus dat Chinezen en andere goed aangepaste immigranten (en nazaten) tot de groep allochtonen horen, het zij eerste of tweede generatie. Maar daar denkt niemand meer aan. Allochtoon kunnen ze in het woordenboek vervangen van:
al·loch·toon (de ~ (m.), -tonen)
1 iem. die van elders afkomstig is => allo, medelander; <=> autochtoon

naar:
al·loch·toon (de ~ (m.), -tonen)
1 iem. die een kleurtje heeft, anti-semitische of anti-westerse opvattingen heeft
2 iem. die een kleptomane levenswijze aanhangt en ontspoord gedrag vertoond <=> goede burger
3 combinatie van omschrijving 1 en 2

Nou heb ik al eerder gezegd dat ik zelf een mix ben van Chinees, Indonesisch en Belgisch bloed. Tijdens een van de feestjes van onze studievereniging kwam een van mijn vrienden, al dan niet in een dronken toestand, naar mij toe: "Jongen, ik vind het zo jammer dat je allochtoon bent... dat verdien je echt niet. Zo gedraag je je niet! Het is niet eerlijk voor je man, *burp* dat hoor je niet te zijn."
Ik wist ff niet hoe ik moest reageren... iemand die een hoge opleiding geniet, die nog niet eens weet wat allochtoon inhoudt.
Doodkapje: "Gozert, neem nog een biertje... ik zie je bij het college wel weer..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')