abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 februari 2002 @ 12:30:03 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3043792
Gisteren in de sneak kathy & Leopold gezien. Hoewel het was aangekondigd als romantische comedy", en ik daar gewoonlijk nogal weinig mee op heb, toch maar gegaan.

Hier even het plot in het kort:

Man ontdekt door weerspatronen een scheur in de tijdslijn, en gebruikt die om eens rond te neuzen in het New York van 1876. Als hij terug wil, neemt hij per ongeluk Leopold mee, de uitvinder van de lift. Eenmaal terug verbergt hij Leopold in zijn appartement, maar zijn ex-vriendin (Meg Ryan), die boven hem woont, ontdekt hem. Na een hoop consternatie en "clashes with reality" komt Leopold in een reclame spot. Uiteraard worden de twee verliefd, en uiteindelijk.... dat ga je zelf maar zien als je wil.

Voor een "romantische" comedy vond ik 'm best leuk. Het was niet overdreven zoetsappig, en het leuke was dat er eens aandacht werd besteed aan goede manieren en etiquette. Leopold is namelijk een baron Jaja, hij geeft een hoop handige tips , bijvoorbeeld met het uitzoeken van een bosje bloemen. Iedere bloem heeft namelijk een betekenis...

Conclusie: Niet een film waar je met je "maten" heengaat , maar zeker niet slecht, en voor Valentijsdag is 'ie prima geschikt.

En Leopold heeft mooie kleren aan, vooral zijn jas!

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 6 februari 2002 @ 09:38:52 #2
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3063584
Oeps, het is "Kate & Leopold".
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Redactie Frontpage woensdag 6 februari 2002 @ 09:50:53 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3063650
Heb de trailer gezien. Wanneer krijgen we nu eens genoeg van typische Meg Ryan films? Volgens mij zo ongeveer nu.
  woensdag 6 februari 2002 @ 12:22:47 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3065182
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 09:50 schreef SunChaser het volgende:
Heb de trailer gezien. Wanneer krijgen we nu eens genoeg van typische Meg Ryan films? Volgens mij zo ongeveer nu.
Ik kijk nooit Meg Ryan films, tenminste niet opzettelijk
Maar deze was wel geinig, zelfs voor een romantische comedy
  Redactie Frontpage maandag 4 maart 2002 @ 02:04:50 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3377636
gegeven is totaal stupide maar leuk uitgewerkt. Ryan op de automatische piloot maar Jackman, Schreiber en Brecking Myer zijn erg grappig. Sterker, Jackman steelt de show. De ideale datefilm, mocht je plannen in die richting hebben.
  maandag 4 maart 2002 @ 16:11:09 #6
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3382527
Ze schijnen het ook nie zo nauw te nemen met de geschiedenis. De lift is volgens bronnen door iemand anders uitgevonden, en die opera zou pas later opgevoerd worden...

Maar toch best een geinige film

pi_7701611
Heb hem net gezien en vond hem best aardig voor een romantische comedy........ik geef hem een 7
Eén ding is zeker: Den Haag wint de beker !!!
pi_7705031
Ik heb hem begin vorig jaar in de sneak gezien en vond het een zeer matige film. Het duurde nét een half uurtje te lang allemaal.

Er zijn zeker betere romantische komedies. Ik noem een High Fidelity of Three To Tango.

..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')