Laat maar hoor!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, ik heb een space waar ik tijden leuke verhaaltjes neergezet heb, ik heb een Hyves tegen wil en dank die ik dus amper gebruik, een FOK! Fobo, en dan ook nog in een of ander verdwaald topic gaan neerzetten dat ik oud ben en ver weg woon?? Nah...
IMpotentiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jah, maar de bedoeling is dat je ook even een leuk verhaaltje tikt enzo...
Ik vind het een topic met potentie...![]()
Nee ligt niet aan jou, aangezien het saai is op streams dwaalt men af met gedachten naar *betere* tijden. In dit geval naar de BUS waar ik trouwens geen zak aan vond.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer de COS een beetje te volgen...
Ligt het nou aan mij of lopen ze daar tegenwoordig echt onsamenhangend te lullen!?
quote:
Ja en iets over populaire YouTube filmpjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jou, aangezien het saai is op streams dwaalt men af met gedachten naar *betere* tijden. In dit geval naar de BUS waar ik trouwens geen zak aan vond.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het zo "kijk mij nou eens"
Als iemand op mjin FoBo klikt dan wil hij/zij kennelijk meer weten, ik zo'n topic komen er gelijk dingen en mensen langs waarvan je het helemaal niet wilt weten![]()
Om over de reacties nog maar niet te spreken![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het zo "kijk mij nou eens"
Als iemand op mjin FoBo klikt dan wil hij/zij kennelijk meer weten, ik zo'n topic komen er gelijk dingen en mensen langs waarvan je het helemaal niet wilt weten![]()
Om over de reacties nog maar niet te spreken![]()
Yeah rightquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon een beetje onzeker hé!![]()
Die laatste PM moet je even wat scheldwoorden bij bedenkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Daarom heb ik ook een Fobo en een space die vol staat met leuke en minder leuke foto's van mezelf
Pas je op voor je ruggetje Peetje ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
Ik ga maar ff nuttig wezen en Boodschappen doen enzo.![]()
![]()
![]()
Kan je een RedBull voor me meenemen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
Gaat ze op het fietsje of met haar autootje?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas je op voor je ruggetje Peetje ?![]()
![]()
COS isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer de COS een beetje te volgen...
Ligt het nou aan mij of lopen ze daar tegenwoordig echt onsamenhangend te lullen!?
Ik dacht al, ik mis watquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die laatste PM moet je even wat scheldwoorden bij bedenken![]()
![]()
Boodschap zequote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
DEnk dat ze wat visjes en vleesjes gaat kopen en dan aan het verkopertje vraagt hoeveel centjes dat kost. Hoop dat ze het winkelmannetje geen schatje of poepie noemtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat ze op het fietsje of met haar autootje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |