Ja whatever turns you onquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een onderwerp weer... de anale seks
Of een beter resultaat in de popo of een betere terror opstarten dan Jaap kan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Day het volgende:
Eh....wat wil Eric hiermee bereiken?
Dat past natuurlijk bij het Natrasja-typetje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een onderwerp weer... de anale seks
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt aan Amanda deden jullie het ook weleens vaginaal.
Ik denk dat hij er van droomt dat Natrasha een graag geziene gast in allerlei talkshows wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Day het volgende:
Eh....wat wil Eric hiermee bereiken?
Mitch WAS leukquote:
Ze zei Weegschaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef product het volgende:
Eric: Hoe heette je ex Rog toch?
Amanda: Ja
Eric: Das een vis een Rog
Amanda; Nee steenbok
![]()
En daarmee waren alle mooie mannen het huis uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
24.00u tijd voor Mitch om te ver(t)rekken.
Geweldige opmerking bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef product het volgende:
Eric: Hoe heette je ex Rog toch?
Amanda: Ja
Eric: Das een vis een Rog
Amanda; Nee steenbok
![]()
Klopt dit rolletje is niet speciaal voor DGK verzonnen. Maar ik vind hem niet echt een dragqueen, gewoon een travestiet. Een dragqueen is in mijn ogen veel meer glamorous a la een nicky nicole of zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij ging Eric voor de kooi al door het leven als een dragqueen.
Hij is er ook helemaal een type voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |