TV guide, ausielloquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:50 schreef Jivis het volgende:
[..]Wie wil er nou niet op Hawaii wonen
Oh en bron?
quote:
Maar sympathiek dat jij het ook nog even zegt.quote:
Ik wist niet dat er nog zulke naieve mensen bestonden....quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft het ook afgewezen ivm verhuizen naar Hawai.. dat staat er toch?
En je vond het niet raar dat de ene keer wél het CW-logo onderin beeld stond, en de andere keer niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:45 schreef Merkie het volgende:
Dit zouden de openingcredits zijn geweest als er een VM seizoen 4 had gekomen.
Edit: Oh wacht, volgens mij is het nep. Anywyas, op de DVD staan wel de echte credits dus binnenkort zal wel de echte op YouTube komen.
Dat vond ik wel raar, daarom postte ik daarna ook dat 'ie fake wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En je vond het niet raar dat de ene keer wél het CW-logo onderin beeld stond, en de andere keer niet? [ afbeelding ]
Anyway, hier zijn alvast wat S3 dvd extra's:
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 1)
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 2)
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 3)
Veronica Mars S3 Deleted Scenes (Part 4)
Lees het nu pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:23 schreef annoylikethewind het volgende:
Misschien al wel bekend, maar Kristen gaat 13-afleveringen durende rol spelen in Heroes![]()
Tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vandaag is de eerste aflevering met KB uitgezonden.
Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken.. Laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat dit meer potentie had dan seizoen 3.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:01 schreef Merkie het volgende:
Ik heb de 'pilot' die voor season 4 was gemaakt even gedownload en geüpload:
Deel 1: http://youtube.com/watch?v=nI8PI8y_-M8
Deel 2: http://youtube.com/watch?v=Zx89YbMasKU
Die trailers zijn meestal echt niet representatief voor de uiteindelijke serie, het budget is veel lager, meeste acteurs zijn nog niet definitief gecast, etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken.. Laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat dit meer potentie had dan seizoen 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |