Jij vond het ook zo jammer dat Jack's vader niet door Donald Sutherland werd gespeeldquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef -Mo- het volgende:
Viel me nu pas op dat Wallace sjawel met zijn vliegtuigjes speelde op het strand in de eerste aflevering en ook in de laatste (of enerlaatste).
Ik vind het ook zo jammer dat Veronica's vader niet door Tom Bell wordt gespeeld. Weten ze niet dat hij een succesvolle news director bij een lokaal televisiestation isquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jij vond het ook zo jammer dat Jack's vader niet door Donald Sutherland werd gespeeld?
Mooi, was al benieuwd of we die nog te zien zouden krijgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:17 schreef NootjesBV het volgende:
FBI trailer komt op de dvd van s3 te staan
Bron tv.com
Ik beken. Ik ejaculeerde.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb eindelijk de laatste 3 afleveringen gezien. Oh mijn god ik ga deze serie zo missen
![]()
Logan die Piz (uiteindelijk onterecht) helemaal de rambam in timmert (waarvan er van dit forum vermoed ik een aantal mensen een keihard orgasme kregen),
Jammer dat meer dan de helft Snickers is.quote:Why Snickers Almond Bars you ask? Mars (the company) stopped making U.S. Mars Bars a few years ago and later changed its name to Snickers Almond. So becausewe've bought out all the available Mars Bars in the U.S.A.
Ja, maar die Snickers zijn Marsen, alleen dan met een andere naam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Jammer dat meer dan de helft Snickers is.
Overigens deed Veronica Mars het dit jaar beter dan vorig jaar. Dit jaar gemiddeld 2,5 miljoen kijkers (evenveel als het eerste jaar) en vorig jaar waren het nog gemiddeld 2,3 miljoen.
Nog niet eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar die Snickers zijn Marsen, alleen dan met een andere naam.
Ofzo![]()
quote:They are very different bars. Snickers Almond is NOT the same.. it has less carmel and the nougat is different (peanut based, rather than plain). Also the almonds are in little bits, whereas with the Mars Bar they were big chunks
Goh, dat weet ik ook wel. Dat had ik hierboven ook neergezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef annoylikethewind het volgende:
Ja, maar het zijn wel de Amerikaanse versie van Mars en aangezien de winkel die de zooi bestelt momenteel geen Marsen meer kon krijgen, zijn ze doorgegaan met snickers. Ik bedoel maar: ze hebben gewoon de voorraad Marsen opgekocht![]()
Mooie zin.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het kiezen voor die equivalent als substituut vind ik ridicuul omdat het als een substituut voor de Mars zelf fungeert, waarbij zodoende wordt voorbijgegaan aan waarom in the first place voor Mars is gekozen....de naam dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |