Zullen we een Fok! donatie starten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef planethugo het volgende:
maar nog steeds geen financier dus eigenlijk is er niets?
als we dan ook mee mogen delen in de winst is t primaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zullen we een Fok! donatie starten?
Ik zat eigenlijk meer aan een meet 'n greet te denken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
als we dan ook mee mogen delen in de winst is t prima
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer aan een meet 'n greet te denken.
Wat ik ervan begrijp zou Joel Silver misschien wel een bak geld in de film willen stoppen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef planethugo het volgende:
maar nog steeds geen financier dus eigenlijk is er niets?
jammer genoeg nietquote:Op zondag 18 januari 2009 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Het is een bikini inderdaad.
En komt ze wel in haar blote memmen in die film???///
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef annoylikethewind het volgende:
Stelletje mannen![]()
Gek genoeg hoop ik voornamelijk dat de film een goed verhaal krijgt
Heroes ben ik nu officieel mee gestopt. En prison break? Nee. Wel stukjes en ooit een hele aflevering om te weten wie een bepaalde acteur was.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Jivis het volgende:
[..]!
Jij kijkt zeker geen Heroes en Prison Break, goed verhaal is niet nohodig.
Dude..quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, Chuck. Heb ik t eerste seizoen van gezien, maar ik vind t zo verschrikkelijk slecht in elkaar zitten en slecht geacteerd dat ik er echt niet naar kan kijken. En dat heb ik niet snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |