te lang eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Oortjeeeeeeeeeeeeeeeee long time no see![]()
![]()
![]()
Ja maar die was helemaal niet lief en leuk.quote:
Het spijt me heulquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar die was helemaal niet lief en leuk.
(verdikkie geen pruil icoon)
Nou dan maar: Leven er lieve Ulenaren in nederland?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
Ik wil het niet verpesten hoor, maar leve? leven...![]()
![]()
Wrom hebben we je zolang moeten missen in de SCquote:
beetje druk gehad met wat dingetjes ... maar nu is het weer lekker rustigquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom hebben we je zolang moeten missen in de SC![]()
quote:
Dusse nu kunnen we je hier weer heeeeeeeeeeeel vaak vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje druk gehad met wat dingetjes ... maar nu is het weer lekker rustig![]()
En deze zin is een quote:quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is geen nederlands: das gepeupelte taal...![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik probeer het goed te maken...
Momentje![]()
Whehequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En deze zin is een quote:
Veur 't West-Veluws besteet nog gien officiële spelling, dit is zo bie alle Nedersaksische dialekken, hier bin nog gien officiële spellingsystemen veur emaak, de Iesselakkedemiespelling is liekewels de anbeveulen spelling veur 't West-Veluws en 't Oost-Veluws.
Bron
haha, laat ik maar eerst rustig beginnen anders krijgen ze hierzo nog vreemde ideeen over mequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Dusse nu kunnen we je hier weer heeeeeeeeeeeel vaak vinden![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan maar: Leven er lieve Ulenaren in nederland?
Ja, pas op hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha, laat ik maar eerst rustig beginnen anders krijgen ze hierzo nog vreemde ideeen over me![]()
This je vergeven...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
This je vergeven...
Wil je met me trouwen?![]()
Zeg het maar kikkertje... Ik zal je oog niet dichtslaanquote:
Dat is een naam die je niet mag zeggen, te walchelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg het maar kikkertje... Ik zal je oog niet dichtslaan
Ehhhhh ze zijn hier toch gek, dus dat maakt niet uit joh. Zonder dat je maar 1 woord tiept hebben ze al vreemde ideeen over je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
haha, laat ik maar eerst rustig beginnen anders krijgen ze hierzo nog vreemde ideeen over me![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
En wat nou "gepeupelte" trouwens?? Dankzij die boeren heb jij wel te vreten...
Alsof de grote stad zo'n verzameling intellectuelen is
Zei er iemand iets over cupmaten!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhhh ze zijn hier toch gek, dus dat maakt niet uit joh. Zonder dat je maar 1 woord tiept hebben ze al vreemde ideeen over je.![]()
Ehm Ian!!!! De eerste kwaliteitspost van jou zitten we nu al een aantal maanden op te wachten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor...
Enkel kwaliteitsposts hier![]()
komt mooi uit... vreemd ben ik toch alquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhhh ze zijn hier toch gek, dus dat maakt niet uit joh. Zonder dat je maar 1 woord tiept hebben ze al vreemde ideeen over je.![]()
Je moet er overna denken????quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm Ian!!!! De eerste kwaliteitspost van jou zitten we nu al een aantal maanden op te wachten.![]()
Neuh.. ik was benieuwd of je ook zo iets achterlijks zou durven zeggen terwijl je midden in de dorpskroeg van Schubbekutteveen staat...quote:
Ik wou net Ja zeggen in een prachtige paintquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je moet er overna denken????
Naja laat dan maar. Ik moet geen man die er over na moet denken...![]()
laat dat kwaliteit maar wegquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, pas op hoor...
Enkel kwaliteitsposts hier![]()
Oh maar ik zei die naam niet: ik zei me eigen naampjequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Dat is een naam die je niet mag zeggen, te walchelijk.![]()
WTF! HEEFT ZE FOBO!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
Puntoortje moet weg, ze is te knap........ WIJ WILLEN OOK NOG WAT AANDACHT!
Je zit hier gvd niet in BEFquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
TETTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
puntjes!! hooooooooi!!!quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
Puntoortje moet weg, ze is te knap........ WIJ WILLEN OOK NOG WAT AANDACHT!
quote:
't Was een grapje echt. En ja ik zeg zulke dingen ook in het bijzijn van mensen uit kleine klote dorpjes. Ik heb me halve leven doorgebracht op boerderijen enzo... Vind dat je om zulke grapjes wel moet kunnen lachen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
Neuh.. ik was benieuwd of je ook zo iets achterlijks zou durven zeggen terwijl je midden in de dorpskroeg van Schubbekutteveen staat...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |