Heel daymocratisch, maar mij is niets gevraagd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er was wel daygelijk de mogelijkheid om te stemmen![]()
Eendt is dan ook walchelijk schnel...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel daymocratisch, maar mij is niets gevraagd.![]()
edit: doe ik ook een poging, is Eend me voor.![]()
Jij wilt op onze eerste dayte al de daykens daylen? Zo'n soort Eend ben ik niet hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft dat ook iets te maken met onder de daykens kruipen?![]()
Vreemde Eendt in de bijt!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij wilt op onze eerste dayte al de daykens daylen? Zo'n soort Eend ben ik niet hoor.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij wilt op onze eerste dayte al de daykens daylen? Zo'n soort Eend ben ik niet hoor.![]()
Gert is gewoon te lastig voor jullie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit hier al zo te zweten op day, dat ik nu mijn dayodorant er doorheen gejaagd heb
Aan gert ga ik niet beginnen
Je hebt je gewoon door tally laten ophitsen, dat besluit was geheel geen daymocratische![]()
Dan wordt het meteen zo'n bagGER Topic...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gert is gewoon te lastig voor jullie.![]()
Dit werkt zo daymotiverend dat ik er haast daypressief van wordquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb mijn Gert grap al lang er tegenaan gegooitquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan wordt het meteen zo'n bagGER Topic...
Klagert!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje EENDimensionaalquote:
Ik ben niet geschokt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje EENDimensionaal![]()
Vergeet je niet je uren te dayclareren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
Alles is al langs geweest en dan nog is moots me te snel af, ik dayserteer uit dit topic![]()
Moots is een duivels snelle posterquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
Alles is al langs geweest en dan nog is moots me te snel af, ik dayserteer uit dit topic![]()
Ik denk niet lager te kunnen gaan dan ditquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn Gert grap al lang er tegenaan gegooit![]()
Het ligt niet aan ons Eendtje...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet lager te kunnen gaan dan dit![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
Als ik hem engert noem, daymoniseer ik hem dan??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |