Yep, behoorlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben zielig!
kon je niet met strippen betalen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef Berenanus het volgende:
Na 2 dagen kom ik weer terug uit de verzorging van meervoudig gehandicapten (zelfs hiervoor was de man niet gevoelig) wilde ik de bus pakken naar het volgende station waar ik weer een bus moest pakken. Helaas miste ik deze bus omdat ik mijn huiswerk aan het doornemen was en de bus reed dus voorbij.
Ik dus terug naar het station lopen en stap 20 minuten later in de trein. Komt zon conducteurtje langslopen, ik mijn OV laten zien... "Heb je ook een kaartje?"
ja;sldfjka;lskjal;skghnjas;kbna;lhrnegl;aj
a;sdjfpoaiwegb/lawirbhoa;ijbn;anijrea;oi
áfksvmji4oewri32og'p49jga'fkol;sadf'lskadf
Nee, die had ik dus niet, glad vergeten dat het een feestdag was, daar merk je niets van als je de hele dag hebt gewerkt.
35 euro voor het zwartrijden
2.4 voor een kaartje
bijna 40euro boete omdat ik 2 stations verder moest zijn en als ik de bus had gepakt had ik 2 strippen moeten betalen ofzo.
Ik baal dus!
Irriteer me zelfs aan die smileys die ik nu onder deze tekst zie staan terwijl ik typ!!
Ik ben zielig!
Mij ook?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef Berenanus het volgende:
en ik haat jullie ook nog is eens allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zouden de treinkaartjes nu goedkoper moeten worden omdat een boete meer euro is dan een treinkaartje ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Apfel. het volgende:
ik vind 't wel terecht, als hij jou niet n boete had gegeven waren de treinkaartjes weer met 0.04% omhoog gegaan, en daar wordt o.a. ik de dupe van.
nee, de ns maakt nooit wat goedkoperquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:55 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dan zouden de treinkaartjes nu goedkoper moeten worden omdat een boete meer euro is dan een treinkaartje ?
Hij keek niet echt vrolijk nee, hij vertelde wel dat ik de eerste was die en boete kreeg vandaag. Werd ik niet vrolijker van ofzo...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:47 schreef gluteus_maximus het volgende:
Het is een oneerlijke wereld.
Conducteur baalde vast ook dat hij wel moest werken op deze feestdag.
Een beetje zoals jij dus
hielp nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:39 schreef PeZu het volgende:
snel! doe een koprol!
mijn zusje net aan tafel dat ze al minstens 10 er zo onderuit is gekomen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:45 schreef EsDe het volgende:
Wedden dat als je een lekker wijf met mooie uiers was geweest je er vanaf kwam met "nou dame, volgende keer beter opletten dan maar... " ?![]()
dan moet je hem andersom achterstevoren doenquote:
inderdaad, het ding krijg je volledig gratis mutsquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Achterlijk gedoe dat je OV niet geldig is tijdens dit soort laffe feestdagen. We betalen er genoeg geld voor dus laat ons reizen zeg wolla allah.
want jij pakt natuurlijk alle mannelijke kaartjesknippers in met je charmesquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:04 schreef Flashwin het volgende:
Gelijk een boete gekregen? jij moet idd een ongelooflijke rotkop hebben
De OV-kaart voor studenten is niet gratis, het kost ze zelfs best veel geld. Maar dat weet niemand meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef L-IS het volgende:
inderdaad, het ding krijg je volledig gratis mutsen die ondernemingen maar betalen voor hun wegnemers
3000 p/j ofzo voor zo'n ding
![]()
jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
want jij pakt natuurlijk alle mannelijke kaartjesknippers in met je charmes_!
Je bouwt toch een schuld op snuggere. Je betaald er wel degelijk voor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:03 schreef L-IS het volgende:
[..]
inderdaad, het ding krijg je volledig gratis mutsen die ondernemingen maar betalen voor hun wegnemers
3000 p/j ofzo voor zo'n ding
![]()
Het is toch een gift als je je studie binnen 10 jaar haalt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bouwt toch een schuld op snuggere. Je betaald er wel degelijk voor.
Ook zo'n dag dat je het gewoon vergeetquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:36 schreef Lentigo het volgende:
Maar dingen als kerst en eventueel hemelvaart kan ik nog inkomen. Dat zijn tenminste nog nationale feestdagen. Ik had het op goede vrijdag! GVD
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is toch een gift als je je studie binnen 10 jaar haalt?
Ja, tot die tijd wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan wel.
Maar tot die tijd is het een schuld toch?
Ja je hebt gelijk, maar tot die tijd is het nog geen giftquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, tot die tijd wel.
Maar als je je studie haalt hoef je je OV niet terug te betalen, dus is het een gift
Pics!quote:
Je OV kaart is iets meer dan 16 jaar geleden in mindering gebracht op de basisbeurs. Dat is uiteraard nooit meer terug gekomen + de kaart is van hele week naar een deel van de week-kaart gegaan. Voor de OV kaart kreeg je 'gewoon' volledige reiskostenvergoeding. Nu èn geen reiskostenvergoeding èn een bedrag in mindering op de basisbeurs (dat was in het eerste jaar van de OV-kaart 70 gulden per maand).quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
Net alsof wij niet heul te veul collegegeld betalen
OV zit daar gewoon in man
Dat zeg ik, we worden genaaidquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je OV kaart is iets meer dan 16 jaar geleden in mindering gebracht op de basisbeurs. Dat is uiteraard nooit meer terug gekomen + de kaart is van hele week naar een deel van de week-kaart gegaan. Voor de OV kaart kreeg je 'gewoon' volledige reiskostenvergoeding. Nu èn geen reiskostenvergoeding èn een bedrag in mindering op de basisbeurs (dat was in het eerste jaar van de OV-kaart 70 gulden per maand).
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef Berenanus het volgende:
en ik haat jullie ook nog is eens allemaal
Doe mij die 70 euro dan maar!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je OV kaart is iets meer dan 16 jaar geleden in mindering gebracht op de basisbeurs. Dat is uiteraard nooit meer terug gekomen + de kaart is van hele week naar een deel van de week-kaart gegaan. Voor de OV kaart kreeg je 'gewoon' volledige reiskostenvergoeding. Nu èn geen reiskostenvergoeding èn een bedrag in mindering op de basisbeurs (dat was in het eerste jaar van de OV-kaart 70 gulden per maand).
nee is dat zo? maandag even bellen, gisteren te druk met stage/werk enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Oh en je weet dat je 1 boete terug kan krijgen?
1 per jaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
nee is dat zo? maandag even bellen, gisteren te druk met stage/werk enzo
goed dat jullie dat zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:04 schreef Unity het volgende:
Je kunt 1x (of was het nou 3x?) per jaar je geld terugkrijgen. Gewoon ff naar het loket en een formulier vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |