Rotterdam ligt nou niet direct naast de deur.. dus dat is eigenlijk geen optie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:40 schreef Leer2eK het volgende:
Future Zone in Rotterdam centrum heeft veel manga films. Je zou het daar kunnen proberen...
Is wel een vette flim trouwens. Heb alleen zelf de echte film.
Het hoeft niet perse op DVD te zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef TonyMalony het volgende:
Wat is future zone duur zeg! Ik kan je verder niet echt helpen met deze dvd, het is ook een ouwe anime hé! Misschien dat ze het op ebay wel verkopen, maar ik vraag me af of ze het wel in regio 2 hebben.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:45 schreef rashudo het volgende:
Perception..
Helemaal top!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:11 schreef manga het volgende:
Ik heb em volgens mij nog ergens op VHS liggen, alsmede nog 50+ anime VHSIk zal even voor je kijken. (Ben wel nét verhuisd dus wordt ff zoeken).
Dat ligt aan de kwaliteit van de video en de doos.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Borjoyzee het volgende:
Wat heb je ervoor over op video?
Hoes is in goede staat, maarof de video goed werkt weet ik niet (video recorder is overleden)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kwaliteit van de video en de doos.
En aangenomen dat je hem dus hebt... Wat wil je ervoor hebben?
I'll take my chances then. Hoeveel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:30 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Hoes is in goede staat, maarof de video goed werkt weet ik niet (video recorder is overleden)![]()
Nja dan ga ik niet riskeren dat hij het niet goed doet etc.
Eventueel een kans: http://www.marktplaats.nl(...)/select_category.php
http://www.marktplaats.nl(...)/select_category.php
Succes met zoeken nog!
¤ 10,-quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef Motar het volgende:
Hoi, sorry voor de late reactie.
Op mp bieden ze 7,50, wat wil jij geven?
Ex. (kan voor ¤2,20 in een bubble enveloppe)quote:
Ik heb zeker interessequote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef manga het volgende:
Heb zelf nog even gekeken en ik had al een lijstje van mijn anime VHS collectie, met daarbij ook Fist of the Northstar. Die heb je nu al zie ik, als je interesse hebt in het lijstje dan kan ik deze wel even PM'enHoewel ik aan het twijfelen ben om ze weg te doen nemen ze wel ruimte in en ik heb toch geen videorecorder meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |