Lis zou gewoon nog heel graag een keer met mij in de botsauto's willen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij weten al dat je ook mee wilt doen, volg lekker de meute
ga ergens anders eten dan. Samen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef liiszle het volgende:
ik krigj alleen maar droog brood te eten hiero
Ja, vertel eens aan iedereen wat jij ook alweer met lies had?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lis zou gewoon nog heel graag een keer met mij in de botsauto's willen!
Of rondjes lopen in een discotheek.
Of wat dan ook..
Wat sfeervolquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:50 schreef Adothehague het volgende:
Ga bij de pizzahut dan eten eric en lis dan kan je onbeperkt pizzas eten
In de botsauto's gezeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, vertel eens aan iedereen wat jij ook alweer met lies had?
gedaan?
![]()
Als je jong ben en je bent net bij elkaar maakt dat niet uit hoor. Als ze sfeer willen kunnen ze daarna altijd nog met kaarsen flessen draaien.quote:
Ohja! Dat was hetquote:
Nee dát is sfeervol wil je zeggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als je jong ben en je bent net bij elkaar maakt dat niet uit hoor. Als ze sfeer willen kunnen ze daarna altijd nog met kaarsen flessen draaien.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:54 schreef Dreaudloos het volgende:
NIET!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik maak niemand hier als oud vuil uit hoor. En heb niks meer tegen Lis gepost als je een beetje leest zie je dat ik ook met angelob heb gepraat enzo.![]()
Lekkâhquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omg ik zit aan de borrelnootjes
Zekâh Lekkâhquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lis zou gewoon nog heel graag een keer met mij in de botsauto's willen!
Of rondjes lopen in een discotheek.
Of wat dan ook..
Ook erg lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:57 schreef Adothehague het volgende:
Ik zit hier aan stokbrood met kruidenboter
Lis is er weer?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
yoah rondjes lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |