Vermoed dat het rond 9 / 10 uur zal zijn us time. Dus vanaf uurtje of 4 zouden we de info kunnen verwachtten en tussen 6 en 8 uur vanaaf een media blowout op inet!quote:
Laten we hopen dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:54 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Vermoed dat het rond 9 / 10 uur zal zijn us time. Dus vanaf uurtje of 4 zouden we de info kunnen verwachtten en tussen 6 en 8 uur vanaaf een media blowout op inet!
Waar ben je bang voor? Weinig nieuws?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben benieuwd, maar blijf sceptisch...
MEGATONS uit het verledenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Weinig nieuws?
ik verwacht ook niet veel, denk ook geen release datums... Hoop wel op nieuwe media van aangekondigde projecten, project hammer en Disaster bijvoorbeeldquote:
Metroid Prime volledig speelbaar, BWII volledig speelbaar, Final Fantasy hands on demo. etc etcquote:
NDA's voor 1 dag. Yep. echt briljantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:37 schreef Koentje3 het volgende:
Ik verwacht het eerste echte nieuws morgen avond pas .. Non disclosure agreement enzoo..
Die is er niet voor vandaag, maar voor die vanmorgen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:37 schreef Koentje3 het volgende:
Ik verwacht het eerste echte nieuws morgen avond pas .. Non disclosure agreement enzoo..
quote:This potentially means that on the 23rd, certain games will be shown off that will be under embargo. With selected magazines and sites not allowed to print details until the embargo is lifted, however the information given on the 22nd will be shown to all. Why the secrecy, what could be set for unveiling on the 23rd that is so special?! Only time will tell...
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef BMH het volgende:
Iemand moet mij eens een PSP port aanwijzen. Ik ben ze namelijk nog niet tegengekomen.
Ja maar die was al gepoort voor hij gepoort was om gepoort te worden dus dat is niet echt een psp originalquote:
Nee,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is geen PSP port, dat is een PS2 port
Oeh! Oeh!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef speknek het volgende:
De dag is hier alweer bijna voorbij. Welke sites moet ik F5en?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |