quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Kun je dat niet via de fokker krijgen?
Nog geen reactie van de fokker gehad helaasquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Kun je dat niet via de fokker krijgen?
Wat? Onze ging ook via de fokker en anders kan die je altijd nog verder helpen.quote:
Nee, bij katten is het niet zo mooi centraal geregeld als bij honden, er zijn in Nederland voor katten meerdere stamboomuitgevende instanties (kattenverenigingen), die allemaal apart een stamboek bijhouden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef senesta het volgende:
Gaat dat bij katten ook via het raad van beheer?
ok dat is nog een optie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je voor een duplicaat stamboom bij het stamboek zal moeten aankloppen, weet je nog bij welke vereniging die was aangevraagd (weet ik van mijn eigen katten niet eens zeker)
Is de kat niet gechipt dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:53 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok dat is nog een optie.
ik weet dat het saint pro cat is.
Maar ik vraag me dan af hoe zij weten dat het een 100% heilig birmaan is van die familie![]()
Dat zou eigenlijk alleen de fokker moeten weten toch ?
maar ik zal ze wel eens mailen.
Misschien kunnen ze me verder helpen.
thnx.
en idd de dierenarts even raadplegen. Sowieso voor een nieuw paspoort en ze moet ook geent worden.
nope, niet gechipt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Is de kat niet gechipt dan?
Als het goed is kunnen ze het het chipnummer ook een hoop achterhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |