Yes. En dan moet [betreffende tof persoon] wel even terugmailen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat moet u verwerken in het artikel?
Wat doet men eigenlijk? Of wat behoort men eigenlijk te doen? Wat doet?quote:
Hoeveel tijd heeft u nog? Wat is dequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Yes. En dan moet [betreffende tof persoon] wel even terugmailen!
Iets commercieels en management-achtigs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Wat doet men eigenlijk? Of wat behoort men eigenlijk te doen? Wat doet?
8 juni, dus eigenlijk heb ik alle tijd, gezien de snelheid waarmee ik relevante ( Let welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heeft u nog? Wat is dedeadline
?
Húúúúúúúúú. Waarom meteen het allervreselijkste der vreselijkheden, Miss?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iets commercieels en management-achtigs.
U presteert het beste onder hoge druk?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
8 juni, dus eigenlijk heb ik alle tijd, gezien de snelheid waarmee ik relevante ( Let wel. ) letters op een pagina kan timmeren. Maargoed, er zijn dan van die
, begeleidingsuurtjes
, waar je spul moet laten zien. En ze geloven me niet als ik zeg dat ik het de avond wel even uit mijn mouw kan schudden.
Het is geen vrijwillige keuze, mijnheer. Edoch, ik schaam mij diep.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Húúúúúúúúú. Waarom meteen het allervreselijkste der vreselijkheden, Miss?
Nee, dat zijn dan meestal de meisjes, Miss.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
U presteert het beste onder hoge druk?
.
Och, niet zo van dat schamen, dame. U blijft het schone damesmeisje, de puike rodette.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is geen vrijwillige keuze, mijnheer. Edoch, ik schaam mij diep..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:20 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dan meestal de meisjes, Miss. [afbeelding].
Puickend, zéér puickend.quote:Ik kan gewoon heftig goed typen. En neen, daar hoef ik helemaal niet bescheiden over te doen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Och, niet zo van dat schamen, dame. U blijft het schone damesmeisje, de puike rodette.
Ik wil wel een keer met u dansen, en dan samen door mijn kaleidoscoop kijken.quote:
Waarop zullen we dan dansen? Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:27 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met u dansen, en dan samen door mijn kaleidoscoop kijken.
Shostakovich? Satie? Of misschien Pärt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarop zullen we dan dansen? Wat voor muziek?
Hmm. Lastige muziek om op te dansen in alledrie de gevallen, maar ik wil het proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Shostakovich? Satie? Of misschien Pärt?
Hoezo lastig? Waar dacht jij aan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmm. Lastige muziek om op te dansen in alledrie de gevallen, maar ik wil het proberen.
Geen idee eigenlijk. Ik laat me wel verrassen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Hoezo lastig? Waar dacht jij aan dan?
Als je mijn boeken maar niet jat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik laat me wel verrassen.
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
Als je mijn boeken maar niet jat.
Plakken kan ik het wel, dat causaal verband.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef Maisnon het volgende:
Kan iemand even mijn causaal verband verwisselen trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |