Ik was de wc in gevlucht, denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik had opeens zin om uit het raam te staren.
Hetzelfde wat je in zo'n geval tegen een hetero zou zeggen: spaar me je vuige praatjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef Moon_Bridge het volgende:
Ja, ja, nou dat kon dus niet, hè. Vluchten. Ik zat daar maar. Ik had niet eens verwacht dat hij homo zou zijn, niet dat het uit zou maken, maar toch; de klap kwam harder aan, zo te zeggen. Wat zegt een behoorlijk mens nou in godsnaam over zoiets?
Hij vertelde tenminste niet dat het scheuren kwam doordat het toompje van zijn geliefde tussen de tanden van z'n scheve gebit bleef hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik had opeens zin om uit het raam te staren.
Zie het al voor je? Dat een meisje tegen me komt vertellen dat het toompje van die-en-die gescheurd was bij haar in bed en blablablabal? Nee. Ik niet. Bah.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hetzelfde wat je in zo'n geval tegen een hetero zou zeggen: spaar me je vuige praatjes.
Je spreekt hier niet uit ervaring hoop ik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vertelde tenminste niet dat het scheuren kwam doordat het toompje van zijn geliefde tussen de tanden van z'n scheve gebit bleef hangen
Nou, maar het gemekker van hoe hij die ex wou gaan terugwinnen omdat hij veel leuker is dan die andere vent kwam toch aardig in de buurt. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vertelde tenminste niet dat het scheuren kwam doordat het toompje van zijn geliefde tussen de tanden van z'n scheve gebit bleef hangen
Nee. Ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Zie het al voor je? Dat een meisje tegen me komt vertellen dat het toompje van die-en-die gescheurd was bij haar in bed en blablablabal? Nee. Ik niet. Bah.
Nee, don't worryquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je spreekt hier niet uit ervaring hoop ik?
Hmm, zou kunnen. Ik heb echter geen kennissen die er zo openlijk over spreken. Gelukkig.quote:
Neuh, behalve die hele BeFkliek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Ik heb echter geen kennissen die er zo openlijk over spreken. Gelukkig.
Wij spreken nimmer over onze sexuele escapades, mijnheer!quote:
Gaarne.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Hey Miss Miss, ik heb een kaleidoscoop gekocht. Wil je er ook eens doorheen kijken?
De scoop kostte vijftien cent bij de plaatselijke kringloopwinkel. Is het niet vermetel?quote:
Van welzeker van wel ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
[..]
De scoop kostte vijftien cent bij de plaatselijke kringloopwinkel. Is het niet vermetel?
Het is ook zo'n kinderdingetje, maar ik kon hem niet laten liggen. Ik herinnerde me toen ik hem zag liggen plots een gesprek, liggend gevoerd in de glooiende weides van de Franse alpen -*kuch* niet geheel nuchter, enigszins hallucinerend - hoe tof het zou zijn om een kaleidoscoop te hebben. Zodoende. Er zitten allemaal kleine plaatjes met gekleurde beestjes in die bewegen als je de scoop ronddraait. Best een puik ding.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Van welzeker van wel ja..
Ik had er als klein meisje ook één, jááááááren geleden.
Ik heb er in het geheel geen ervaring mee, mijnheer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:31 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Wat vind jij daar nou eigenlijk van, Miss Miss, van hallucineren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |