ja wees maar trotsquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heet Nettie en ik ben reuze trots op mijn knappe begaafde zoon Brianaal
![]()
Foto graag .. p.s. heb geen breedbeeldschermquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neufquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok zal ik het Fok DGK smoelenboek opstarten of wil iemand anders dat doen?
Ja dat ben ik zeker want door haar achter in-uitgang te nemen kan ik er in ieder geval zeker van zijn dat zij mijn kleinkinderen niet op deze wereld zal zetten, ik mag haar nietquote:
... en mijn zoon is de kringspiermusketier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
Ooooh, dan ben jij helemaal lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef milk-shake het volgende:
heet saskia ...uit alkmaar..........lijk beetje op lieke (blond ..blauwe ogen) maar zonder de snor en niet scheel
Je kan ook gewoon een fobo openen slimmerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok zal ik het Fok DGK smoelenboek opstarten of wil iemand anders dat doen?
quote:
Ik vind het ook wel gezellig...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
Heel gezellig met Huub/Lieke/Jaap op de bank
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef milk-shake het volgende:
jij moeder netty...... neemt wie in haar in en uitgang?????![]()
Het is gister al in de analen opgenomenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef milk-shake het volgende:
Doordat Brianaal haar achter in-uitgang te nemen DUHHHHHquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef milk-shake het volgende:
LDquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Foto hoeft niet per se. Maar gewoon een beetje dingen als wat je bezig houdt of iets dergelijks.
Die is doodquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:25 schreef yellowfirst het volgende:
John Candy..gelijk heeft Jaap..daar lijkt hij op![]()
Strippoker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:25 schreef agter het volgende:
Klein geheimpje van mij dan:
Ik poker meestal online als ik de streams aan heb staan.
Of andersom: Als ik poker, zet ik de streams aan...
Nou... alleen qua formaat dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:25 schreef yellowfirst het volgende:
John Candy..gelijk heeft Jaap..daar lijkt hij op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |