die bariton?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
wij zijn goed!
ohnee, dan gaat het nergens over...
Iemand een drop 6 kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi iedereen
Brutal. Fucking. Metal.
toch diequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Aresdreams het volgende:
Nah, niet die, moet ik ff zoeken...
Deze dus:
[afbeelding]
ondertussen the wounded numemrs luisteren op you tube
collega er mee lastig vallen haha
jammer van het geluid van running on empty
ja omdat al mijn geld constant op is door het aanschaffen van andere gitaartroepquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jij vraagt wel om de prijs, maar je hebt pas interesse als het een of andere superdeal van ¤75 is
Ik ook natuurlijk
Same here, maar wat kostie nou dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jij vraagt wel om de prijs, maar je hebt pas interesse als het een of andere superdeal van ¤75 is
Ik ook natuurlijk
nog 200 waard dus..quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Aresdreams het volgende:
Deze ksote me nieuw iets van 400 euro, of was het 500?
dacht iets van 500...
Maar goed, viel wel mee dus. Hij is wel mat zwart, met lichte lakschade (die lak zit er eigenlijk veel te dun op).
Zit ook locking op, alleen van 1 van die dingen ben ik het schroef dopkje kwijt, blijft wel goed zitten, maar als je hem loshaalt, valt alles eruit :S
ik wil eerst nog een cab een midikeyboard en een geluidskaartquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Aresdreams het volgende:
Ohja, wat ie dan voor jullie moet kosten? ik heb geen idee, minimaal 250...
1: is dit serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb zojuist een intro'tje geimproviseerd m'n death metal nummer!
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Death_Metal_intro.mp3
ok, het klinkt namelijk niet erg deathmetalquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Omdat ik geen zin had nog zo'n groot mp3tje up te loaden. En ja, bloedserieus
Klinkt wel heel erg bekend...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb zojuist een intro'tje geimproviseerd m'n death metal nummer!
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Death_Metal_intro.mp3
Dacht ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef Deansensitized het volgende:
Valt buiten budget, maar wel nette prijs dacht ik zo.
Waarom nou nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Omdat ik geen zin had nog zo'n groot mp3tje up te loaden. En ja, bloedserieus
Maakt mij niet uit, kan hem toch niet betalenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dacht ik ook
maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik hem weg doe...
Was vet jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef VaderJacob het volgende:
Zo, net wakker van een avondje Turbonegro![]()
Tof concert
Ik kreeg een gratis toch??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef imported_sphinx het volgende:
morgen oefenen
bandshirts laten drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |