Je hebt helemaal gelijk. Een paard hoort niet in zijn eentje in een stal te staan en het lijkt me dat er naar zijn been gekeken moet worden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef _-inge-_ het volgende:
Volgens Natasia is Fries zijn been opgezet en loopt er wondvocht uit.
Pfff, wanneer halen ze dat paard nou eens weg daar?
Lieke wist waar ze aan begon (voor de zoveelste keer )quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Je moet ook de foute kant van Huub blijven zien,Lieke heeft groot gelijk.
thanks anywayquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Iemand was me al voor dus heb de tekst maar weggehaald!
Ben niet goed in discussies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Ben je wel eens een discussie aan gegaan met een dronken persoon? Schiet niet op.
En Lieke is ook niet nuchter
Maar tot nu toe heeft Huub het altijd nog recht kunnen praten dus dat zal hem nu ook wel lukken..... Misschien deze keer wel iets langer dan 4 minuten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Je moet ook de foute kant van Huub blijven zien,Lieke heeft groot gelijk.
lieke en huub zijn aan elkaar gewaagd. Een dubbele moraal hebben zij beidenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke wist waar ze aan begon (voor de zoveelste keer )
Heeee, herkenbaar! Dat had ik net dus ook. Toevallig opnieuw opgestart?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef SiRojK het volgende:
Streams werken ineens niet meer.. beginnen te laden, openen van media.. wachten, gereed, geen beeld
Er kijk echt niemand naar dat beest om, je hoort hem constant hinniken om aandacht. Als ik de eigenaar was zou ik hem weg halen. En nee geen tennisbaan voor Brian dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Een paard hoort niet in zijn eentje in een stal te staan en het lijkt me dat er naar zijn been gekeken moet worden...
een paard is in principe een kuddedier dus hoort niet alleen te staan waar dan ook. Dat is gewoon heel erg zieligquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er kijk echt niemand naar dat beest om, je hoort hem constant hinniken om aandacht. Als ik de eigenaar was zou ik hem weg halen.
Dat hinniken is inderdaad sinds bolle weg is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er kijk echt niemand naar dat beest om, je hoort hem constant hinniken om aandacht. Als ik de eigenaar was zou ik hem weg halen. En nee geen tennisbaan voor Brian dan.
Er hoeft niemand uit van mij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef tipsch het volgende:
ok, eerst Huub eruit, dan Brian, lijkt me een mooie volgorde. Nicolaas mag blijven.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de meeste vrouwen zeuren niet als ze menstrueren maar voor ze menstrueren pms is dan hun excuus![]()
Toch een 2e Kelly.quote:
alsof konijnen het onderwerp is mijn hemel zeg............quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Varen het volgende:
Lieke is ongesteld en Huub dronken, krijg je leuke gesprekken van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |