Ben al aan het downen geweest...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ze hebben best aardige liedjes. Bv. nr. 29.
http://www.fuckinggeweldig.com/lvo/
Hahahahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die ja, thanks!
[afbeelding]
[afbeelding]
oftewel opzouten hupie BESTELmaar een hoer!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:
huub is een charmante seksist die het bij een zelfbewuste vrouw nooit zou kunnen maken om zich zo n attitude aan te meten die hij thans heeft
Huub heeft te veel drank opquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft groot gelijk,de toon waarop Huub tegen haar praat kan ik me dood aan ergeren.
Als Huub zo praat is het gewoon een arrogant kut ventje die denkt dat hij alles kan maken.
Duhhhh en.................??????????????????????quote:
buiten de kooi heeft huub veel minder zelfvertrouwenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef kybe het volgende:
Lieke heeft groot gelijk,de toon waarop Huub tegen haar praat kan ik me dood aan ergeren.
Als Huub zo praat is het gewoon een arrogant kut ventje die denkt dat hij alles kan maken.
Hij kan amper lullen, kan nog gezellig worden, hij heeft geen vrolijke dronk!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef maril het volgende:
Huub heeft alweer teveel gedronken.
Is het dranklimiet al weer opgeheven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef maril het volgende:
Huub heeft alweer teveel gedronken.
Nee?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef SiRojK het volgende:
Liggen de streams er uit?
Donequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
Vind de opmerkingen van Huub tegen Lieke niet oke en onnodig.
Laat hem eerst eens andere pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |