Dikke kusquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Kutstreams of ongestelde streams, ik ga een boek lezen , tot morgen en succes voor de nachtploeg.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach zeg ik ook wel eens als ik kwaad ben.
Meen ik echt niks van.
Zou radeloos zijn als ie dan echt ging![]()
Als je het bevalt rot je maar opquote:
Een update van firefox, heel vaag, maar vanaf toen deed ie het niet meer, streams dan, alle cookies ook wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je dan geiinstaleerd? DGK plaatst een file ergens voor de streams (zou kunnen dat dat weg is nu).
Kreeg je ook de betaal pop up ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een update van firefox, heel vaag, maar vanaf toen deed ie het niet meer, streams dan, alle cookies ook wegMaar de tip van disana heeft geholpen, MP 11 eraf en MP 10 erop
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:25 schreef Disana het volgende:
Brian: Als ik Amanda zo zou uitschelden, the shit hits the loco fan.
Als het een troost is: ik heb ook 2x moeten betalen (had ook gratis) voordat we hadden uitgevogeld waar het probleem zat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een update van firefox, heel vaag, maar vanaf toen deed ie het niet meer, streams dan, alle cookies ook wegMaar de tip van disana heeft geholpen, MP 11 eraf en MP 10 erop
quote:
Ze kan maar niet accepteren dat bij Huub het spel voorgaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Marrije het volgende:
Lieke houdt het wel vol met Huub, ik was m allang zat geweest.
VIND HUUB niet knap, zijn broertje ziet er een stuk leuker uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Charmian het volgende:
Huub heeft best wel een grote neus.
Dat merk je de afgelopen weken inderdaad aan hem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat Lieke hem veel energie kost. Soms vraagt hij zich af waar hij zelf is.
Ook leuk hoe Huub in de aars aan het kruippen is bij Jaapquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk hoe brainless in de aars aan het kruipen is bij japio
Zijn vroegere familie was Joods.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Charmian het volgende:
Huub heeft best wel een grote neus.
Hoezo...........onnozel...............quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en de zeepbel spat uit een bij lieke. Ze wil het perfecte vriendje want altijd lief en aardig is en geen kwaad woord zegt over haar.
Lijkt me erg grappig als Huub daadwerkelijk een hoer laat komen
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom hebben ze nou ruzie? Kan niet teruglezen hoe t begonnen is.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef tipsch het volgende:
Lieke, kun je dit gesprek niet afkappen en lekker even met Brian gaan sporten?
Ja he? Ze kunnen beter gewoon vriendjes zijn en verder hun eigen spoor trekken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat merk je de afgelopen weken inderdaad aan hem.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja he? Ze kunnen beter gewoon vriendjes zijn en verder hun eigen spoor trekken.
Uhh enquote:
Ik weet het ook niet vandaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:34 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
ik kan in deze cos niet terugvinden hoe de ruzie is begonnen.
Zo duidelijker?
A pupliek houdt hij haar onder de duim doormiddel van misselijke opmerkingen en dat trekt ze niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom hebben ze nou ruzie? Kan niet teruglezen hoe t begonnen is.
Dan zegt ze toch 'ik kap er mee'?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:36 schreef maril het volgende:
[..]
A pupliek houdt hij haar onder de duim doormiddel van misselijke opmerkingen en dat trekt ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |