Je hebt helemaal gelijk. Een paard hoort niet in zijn eentje in een stal te staan en het lijkt me dat er naar zijn been gekeken moet worden...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:09 schreef _-inge-_ het volgende:
Volgens Natasia is Fries zijn been opgezet en loopt er wondvocht uit.
Pfff, wanneer halen ze dat paard nou eens weg daar?
Lieke wist waar ze aan begon (voor de zoveelste keer )quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Je moet ook de foute kant van Huub blijven zien,Lieke heeft groot gelijk.
thanks anywayquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Iemand was me al voor dus heb de tekst maar weggehaald!
Ben niet goed in discussies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Ben je wel eens een discussie aan gegaan met een dronken persoon? Schiet niet op.
En Lieke is ook niet nuchter
Maar tot nu toe heeft Huub het altijd nog recht kunnen praten dus dat zal hem nu ook wel lukken..... Misschien deze keer wel iets langer dan 4 minuten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef kybe het volgende:
[..]
Je moet ook de foute kant van Huub blijven zien,Lieke heeft groot gelijk.
lieke en huub zijn aan elkaar gewaagd. Een dubbele moraal hebben zij beidenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke wist waar ze aan begon (voor de zoveelste keer )
Heeee, herkenbaar! Dat had ik net dus ook. Toevallig opnieuw opgestart?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef SiRojK het volgende:
Streams werken ineens niet meer.. beginnen te laden, openen van media.. wachten, gereed, geen beeld
Er kijk echt niemand naar dat beest om, je hoort hem constant hinniken om aandacht. Als ik de eigenaar was zou ik hem weg halen. En nee geen tennisbaan voor Brian dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Een paard hoort niet in zijn eentje in een stal te staan en het lijkt me dat er naar zijn been gekeken moet worden...
een paard is in principe een kuddedier dus hoort niet alleen te staan waar dan ook. Dat is gewoon heel erg zieligquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er kijk echt niemand naar dat beest om, je hoort hem constant hinniken om aandacht. Als ik de eigenaar was zou ik hem weg halen.
Dat hinniken is inderdaad sinds bolle weg is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er kijk echt niemand naar dat beest om, je hoort hem constant hinniken om aandacht. Als ik de eigenaar was zou ik hem weg halen. En nee geen tennisbaan voor Brian dan.
Er hoeft niemand uit van mij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef tipsch het volgende:
ok, eerst Huub eruit, dan Brian, lijkt me een mooie volgorde. Nicolaas mag blijven.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de meeste vrouwen zeuren niet als ze menstrueren maar voor ze menstrueren pms is dan hun excuus![]()
Toch een 2e Kelly.quote:
alsof konijnen het onderwerp is mijn hemel zeg............quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Varen het volgende:
Lieke is ongesteld en Huub dronken, krijg je leuke gesprekken van![]()
Yep, heb je een oplossing?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeee, herkenbaar! Dat had ik net dus ook. Toevallig opnieuw opgestart?
vind lieke een zeikwijf maar huub is een onbeschofte lomperikquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Varen het volgende:
Lieke is ongesteld en Huub dronken, krijg je leuke gesprekken van![]()
Het paard heeft veel mooier haarquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:06 schreef Starlie het volgende:
Goh Natasia heeft hetzelfde haar als het paard...
Ik vind hun gesprekken samen zowieso niet boeiendquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
alsof konijnen het onderwerp is mijn hemel zeg............
Na, oprotten met die kuthuub, het heeft lang genoeg geduurdquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er hoeft niemand uit van mij.
Word alleen maar saaier dan.
bij mij was het MP 11 die geinstalleerd was en dan doet ie het blijkbaar niet bij mij, dus die gedeinstalleerd en MP 10 er weer op gezet en het doet het weerquote:
lieke ZEGT te willen dat haar gevoel erkent wordt........Huub wil dat hij als speler in DGK erkent wordt dussssssssssss eigenlijk willen ze hetzelfde...........quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
Lieke: Je hoeft alleen maar mijn gevoel te erkennen.
Huub gedraagt zich afschuwelijk.Ik vind Huub ook een van de leukste in de villa maar op momenten zoals deze walg ik van hem.Stel je eens voor dat je dochter of vriendin zo behandeld zou worden.Er word nu wel van uitgegaan dat Lieke,quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke wist waar ze aan begon (voor de zoveelste keer )
Ach zeg ik ook wel eens als ik kwaad ben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
Uhh Dames hier , Als een lief tegen je zegt als je het niet bevalt rot je maar op ?Ik zou weg zijn (uit de relatie)
dag Queenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Kutstreams of ongestelde streams, ik ga een boek lezen , tot morgen en succes voor de nachtploeg.![]()
Nou, ik zou weg zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach zeg ik ook wel eens als ik kwaad ben.
Meen ik echt niks van.
Zou radeloos zijn als ie dan echt ging![]()
Jep, dat worden zware tijden op het Libelleforumquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als dat daadwerkelijk plaatsvindt zal een massa-hysterie plaatsvinden bij de huisvrouwtjes en oma's van VOL
Kijk nog even naar het staartje... gewoon even goed kijken en je vindt het welquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij mij was het MP 11 die geinstalleerd was en dan doet ie het blijkbaar niet bij mij, dus die gedeinstalleerd en MP 10 er weer op gezet en het doet het weerStaat ook in het desbetreffende topic, problemen met streams etc.
Wat heb je dan geiinstaleerd? DGK plaatst een file ergens voor de streams (zou kunnen dat dat weg is nu).quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeee, herkenbaar! Dat had ik net dus ook. Toevallig opnieuw opgestart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |