Er mist een hele hap zag ik net, ze heeft mooi haar van haarzelfquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef schatje het volgende:
Oh Amanda, je zou jezelf eens moeten zien van de zijkant, je ziet precies waar je echte haar eindigt.
Welnee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
enniewees ik heb de filmpjes van vannacht bekeken. Is het jullie bekend of het enige consequentie heeft gehad (de acties afgelopen nacht) voor de bewoners van DGK speltechnisch gezien?
Amanda is geen lelijk meisje ze is lief rond en zacht........helaas oerdommmmmmmmmm!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er mist een hele hap zag ik net, ze heeft mooi haar van haarzelf![]()
Daarom lijkt het me zo frustrerend als je samen MOET leven met mensen waar je in je normale leven niet eens 10 minuten zou willen praten! Na de komst van Lieke zal daarom denk ik de 9e bewoner een klik hebben met Natasia en Brian om de boel in balans te houden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:30 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb sympatie gekregen voor Brian zo juist.. Zolang er NIETS op het spel staat is hij echt een relaxte gozer.. Zo snel als er een amanda bij is, Huubje meedoet, iemand die hem kan bedreigen is het uit met de pret
Dat deed Syl verdomd goed.quote:
haha nee ik weet wie het zijn die dit gemaakt hebben.. denk niet teveel in conspiracy aub..quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:40 schreef SiRojK het volgende:
Jaap ligt helemaal dubbel om dat nummer.. maar nu vraag ik me alleen even af of DGK redactie dit heeft laten maken om Jaap populairder te maken
Ze is mooi en goed (zelfs op de catwalk). Leuk flmpje was datquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef schatje het volgende:
Oh Amanda, je zou jezelf eens moeten zien van de zijkant, je ziet precies waar je echte haar eindigt.
Gaaf filmpje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
Ze kijken het Joetjoep filmpje van Japio.
Waar is dat filmpje te vinden ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is mooi en goed (zelfs op de catwalk). Leuk flmpje was dat![]()
Ik wil dat filmpjequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is mooi en goed (zelfs op de catwalk). Leuk flmpje was dat![]()
Op de Tien site, bij video's.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wil dat filmpje![]()
Welk filmpje is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |